نتایج اولین جشنواره دانشگاهی رویش فرهنگ (ویژه نودانشجویان دانشگاه بیرجند) اعلام شد.

تعداد بازدید:۱۶۰۸
نتایج اولین جشنواره دانشگاهی رویش فرهنگ (ویژه  نودانشجویان دانشگاه بیرجند) اعلام شد.

 اولین جشنواره دانشگاهی «رویش فرهنگ» که به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی و با ابتکار کانون های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی دانشگاه از مهرماه 1400آغاز گردیده بود با معرفی دانشجویان برتر  به کار خود پایان داد.

 سیف الهی، کارشناس مسئول کانون های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی دانشگاه، هدف از برگزاری این جشنواره راشناسایی، پرورش و حمایت از دانشجویان علاقمند به حوزه های فرهنگی و هنری اعلام نمود که در دو بخش "آثار" و "ایده برتر" برگزار گردید.  

وی از استقبال متوسط نودانشجویان از این جشنواره خبرداد و گفت: 52 شرکت کننده با ارسال حدود 160 اثر در بخش های مختلف این جشواره شرکت نمودند. اگر چه انتظار حضور و استقبال بیشتری از این جشنواره را داشتیم ولی شاید به دلیل عدم آشنایی نودانشجویان با این گونه جشنواره ها و همچنین عدم اطلاع رسانی دقیق در کلیه بخش های دانشگاه، از مهمترین دلایل این کم رونقی جشنواره دانست.    

دبیر "اولین جشنواره دانشگاهی رویش فرهنگ" در پایان از وجود 27 کانون فعال در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی در کنار انجمن های علمی و تشکل های اسلامی مستقر در معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه خبر داد و از همه نودانشجویان علاقمند جهت همکاری و بروز استعدادهای شخصی و گروهی  دعوت به همکاری نمود و اطمینان داد که حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی می تواند عرصه ای برای تجلی خلاقیت ها و استعدادهای دانشجویان حتی در شرایط غیرحضوری بودن دانشگاه خبر داد. لذا علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در حوزه کانون های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی با شماره 05631026010(سیف الهی) انجمن های علمی با شماره 05631026015(خانم محمودی زاده) و تشکل های اسلامی با شماره 05631026000 (آقای حداد) در ساعات اداری تماس حاصل نمایند.

نتایج "اولین جشنواره درون دانشگاهی رویش فرهنگ" دانشگاه بیرجند به شرح دیل اعلام می گردد؛

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جوایز نقدی 2/000/000 ریالی نفرات برتر به حساب آنها واریز و تقدیرنامه های این عزیزان از طریق فضای مجازی برای آنها ارسال خواهد شد. 

 

آخرین ویرایش۰۹ دی ۱۴۰۰