نشست مجازی دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد

۱۵ دی ۱۴۰۰ | ۱۰:۱۸ کد : ۱۶۵۲۵ اخبار اخبار برگزیده معاونت
تعداد بازدید:۱۲۹۵
با حضور جمعی از کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه بیرجند، نشست دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، برگزار شد.
نشست مجازی دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد

به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، نشست دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، شامگاه روز یکشبه بصورت مجازی برگزار شد.

در ابتدای این نشست دکتر احمد خامسان، رئیس دانشگاه ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و همچنین دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: بایستی مکتب و شیوه منش سردار و استفاده از آن در هر زمان و مکان به ویژه زندگی شخصی و مدیریتی به عنوان الگو قرار گیرد. وی ابراز امیدواری کرد که هر فرد مسلمان با استفاده از این الگو بتواند برای کشور و همنوعان خود منشأ خیر باشد.

در ادامه این نشست، دکتر علی زنگوئی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و سخنران نخست این نشست علمی، ضمن تشریح شخصیت سردار سلیمانی و علت محبوبیت ایشان در ایران و جهان، خاطر نشان کرد: شخصیت انسان های بزرگ که دور از شکستگی و چند پارگی روانی و روحی هستند، دارای صداقت در گفتار و کردار و یکنواختی در تمام وجوه است. وی در پایان ضمن اشاره به باورهای سردار سلیمانی و معتقد بودن به خدا و اسلام و ارزش انسانی و ارزش ایرانی و دور بودن از جناح های مختلف همچنین رشادت ها و مقاومت ها، سخن خود را به پایان رساند.

در ادامه این نشست، دکتر محمد مهدی دیانی، عضو هیأت علمی دانشگاه بیرجند ضمن ذکر آیاتی از قرآن مجید به مصداق هایی در خصوص شخصیت و زندگی سردار سلیمانی پرداخت. وی در ادامه اخلاص، عبادت و عبودیت، ایمان و عمل صالح و شهادت طلبی را از جمله عوامل محبوبیت سردار سلیمانی عنوان کرد.

شایان ذکر است این نشست به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بصورت مجازی و از طریق سامانه برگزاری جلسات برگزار شد.

آخرین ویرایش۱۵ دی ۱۴۰۰