جشن "فجر ولایت" به مناسبت میلاد امام جواد(ع)، امام علی (ع) و آغاز دهه فجر برگزار شد

۱۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۳:۲۱ کد : ۲۲۶۲۰ اخبار برگزیده معاونت اطلاعیه های مهم
تعداد بازدید:۴۶۷
جشن "فجر ولایت" به مناسبت میلاد امام جواد(ع)، امام علی (ع) و آغاز دهه فجر برگزار شد

معاونت فرهنگی و اجتماعی با حمایت معاونت اداری و مالی دانشگاه بیرجند امروز 12 بهمن ماه 1401، به مناسبت میلاد امام جواد علیه السلام، آغاز دهه مبارک فجر و ولادت حضرت علی علیه السلام (روز پدر) جشن "فجر ولایت" را در تالار ولایت دانشگاه برگزار کرد.

در این جشن که مزین به حضور جمعی از کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه بیرجند بود، دکتر فرزانه پور معاون فرهنگی و اجتماعی مقدم حضار را گرامی داشت و به برخی مواهب الهی از جمله نور اهل بیت علیهم السلام، دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد.

در ادامه ضرب زورخانه ای ورزش پهلوانی با اشعاری در وصف حضرت علی علیه السلام اجراشد.

سپس گروه سرود ابناء الاحرار خراسان جنوبی به اجرای برنامه تواشیح با موضوع جوان و حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام پرداخت.

در ادامه از سخنرانی دکتر علی زنگوی پیرامون تفسیر آیه "کونوا مع الصادقین" و تطبیق آن بر الگوبرداری از ائمه علیهم السلام خصوصا امام جواد و امام علی علیهما السلام استفاده شد.

پس از سخنرانی، برنامه جشن با اجرای هنرمند طنز استان ابوالفضل نخعی و ایمان خوشحال مجری برنامه فضای مفرح و شادی فراهم گردید.

در پایان با قرعه کشی بین حاضرین و پاسخگویی حضار به سؤالات قرآنی پیرامون حضرت علی و حضرت زهرا سلام الله علیهما جوایزی اهدا شد.

آخرین ویرایش۲۳ بهمن ۱۴۰۱