انتخاب دبیر و نایب دبیر شورای هماهنگی انجمنهای علمی دانشجویی

۲۴ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۴:۱۹ کد : ۲۷۲۳۹ اخبار شورای هماهنگی انجمن های علمی دانشجویی
تعداد بازدید:۹۹
دبیر و نائب دبیر شورای هماهنگی انجمنهای علمی دانشجویی با برگزاری انتخابات، انتخاب و معرفی شدند.
انتخاب دبیر و نایب دبیر شورای هماهنگی انجمنهای علمی دانشجویی

به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی، دبیر و نائب دبیر شرای هماهنگی انجمنهای علمی دانشجویی انتخاب شدند. محمودی زاده، کارشناس انجمنهای علمی دانشجویی ضمن اعلام این خبر گفت: در انتخاباتی که در روز سه شنبه اول اسفند ماه و بصورت الکترونیکی و با حضور دبیران انجمنهای علمی دانشجوئی برگزار شد، محمدسعید توکلی صدر، دانشجوی کارشناسی فیزیک به عنوان دبیر و ابوالفضل نورا، دانشجوی کارشناسی رشته مهندسی پزشکی به عنوان نائب دبیر شورای هماهنگی انجمنهای علمی دانشجویی انتخاب شدند. 

شایان ذکر است ابلاغ یکساله آقای توکلی صدر و نورا، با امضای دکتر فرزانه پور معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صادر گردید. در متن این ابلاغیه آمده است:

((به اسـتناد ماده 28 آیین نامۀ تأسـیس و فعالیت انجمنهای علمی دانشـجویی وبه پیشنهاد مدیر محترم فرهنگی دانشـگاه بیرجنـد، به موجب این حکم از تاریـخ 1/7/1402 به مدت یکسال به عنـوان دبیر مجمع انجمن هـای علمی دانشـگاه منصوب میشوید. امید است با عنایت الهی و در سایه پشتکار و مسئولیت متعهدانه با وفاق و همدلی با سایر دبیران انجمنهای علمی دانشـجویی، در انجام وظایف محوله طبق اساسـنامه موفق و موید باشـید. یادآوری میشود دبیر مجمع انجمن های علمی، مسـئول مستقیم برگزاری و مدیریت جلسات شورای اجرایی و مصوبات آن میباشد بنابراین شایسته است با ایجاد همافزایی میان گروههای آموزشی پردیسها، دانشـکدهها و انجمنهای علمی و ارتباط منظم و مؤثر با صنعت و جامعه در راستای تحقق برنامههای دانشبنیان و گسترش و ارتقاء نشریات تخصصی دانشجویی وابسته به انجمنهای علمی اقدام نمایید.))

آخرین ویرایش۲۴ اسفند ۱۴۰۲