با ابلاغی از سوی رئیس دانشگاه، دکتر اکبری بورنگ به عنوان مدیر اجتماعی دانشگاه منصوب شد.

۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۸:۳۵ کد : ۷۲۴۰ اخبار
تعداد بازدید:۴۲۴۸
مراسم معارفه مدیر اجتماعی دانشگاه، پیش از ظهر روز سه‌شنبه مورخ ۱۳ اسفندماه در محل سالن جلسات معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار شد.
با ابلاغی از سوی رئیس دانشگاه، دکتر اکبری بورنگ به عنوان مدیر اجتماعی دانشگاه منصوب شد.

به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، دکتر زنگوئی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در ابتدای این جلسه ضمن تبریک به دکتر اکبری بورنگ، با تاکید بر اهمیت و نقش جامعه و دانشگاه در فعالیت‌های اجتماعی، گفت: با انتخاب مدیر اجتماعی و تقویت آن تلاش می کنیم تا در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی گام برداریم. وی به نقش مرکز مشاوره و سایر بخش‌ها در مدیریت اجتماعی اشاره کرد و تاکید کرد با تعامل با بخش‌های درون و بیرون دانشگاهی بتوانیم گام‌های موثرتری در این حوزه برداریم. در ادامه دکتر اکبری بورنگ ضمن ابراز خرسندی از حضور در حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، تاکید کرد: امیدوارم بتوانیم با تلاش و همکاری با مجموعه همکاران، برون داد خوبی در حوزه مدیریت اجتماعی رقم بزنیم.

شایان ذکر است، پیش از ظهر امروز و طی مراسمی با ابلاغ دکتر احمدخامسان، رئیس دانشگاه، دکتر اکبری بورنگ دانشیار گروه علوم تربیتی دانشگاه بیرجند به عنوان مدیر اجتماعی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه منصوب شد.

آخرین ویرایش۱۹ اسفند ۱۳۹۸