انتصاب سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات(فاوا)

۱۳ دی ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۸ کد : ۲۲۳۵۷ اخبار
تعداد بازدید:۵۲۳
دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه بیرجند، براساس ابلاغی، مهندس محمودرضا تولا، معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات را به سمت سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات(فاوا) منصوب کرد.
انتصاب سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات(فاوا)

در ابلاغ صادره از سوی رئیس دانشگاه بیرجند آمده است؛ بنا به پیشنهاد معاون محترم پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه و نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایسـتگی‌هـای علمی و اجرایی جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ وظایف معاون فاوا، به عنوان سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات(فاوا) منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند سبحان و بهره‌گیری از مشارکت و همفکری همکاران دانشگاهی در راستای تحقق اهداف و مأموریت‌های محوله موفق و مؤید باشید.
معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات، ریاست ادوار شورای صنفی کارکنان دانشگاه بیرجند، مسئول آموزش داشکده مهندسی، مسئول اداره رفاه دانشجویان، سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات، عضویت در هسته گزینش دانشگاه، عضویت در هئیت بدوی تخلفات اداری، عضو کمیته فناوری بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم منطقه3، عضویت در کارگروه ارزیابی شاخص های عمومی عملکرد دانشگاه، عضویت در کمیته نظام پیشنهادات، عضویت در کمیته اجرایی  چهاردهمین جشنواره امام رضا(ع)، عضویت در هیئت اجرایی  منابع انسانی دانشگاه و دبیرکمیته فنی راه اندازی سامانه جامع دانشگاه بخشی از سوابق اجرایی مهندس تولا است.
همچنین دکتر لامعی در نامه جداگانه‌ای مراتب قدرشناسی و سپاس خود را از تلاش‌های مجدانه و مثمرثمر دکتر محمد قاسمی‌گل مدیر سابق فناوری اطلاعات و ارتباطات(فاوا) اعلام کرد.

آخرین ویرایش۱۳ دی ۱۴۰۱