تقدیر مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی از عملکرد مرکز آپا دانشگاه بیرجند

تقدیر مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی از عملکرد مرکز آپا دانشگاه بیرجند

مهندس بهی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی از عملکرد مرکز آپا دانشگاه بیرجند تقدیر کرد.
۲۰ آبان ۱۴۰۰ | ۱۰:۲۱ کد : ۱۵۴۲۶ اخبار
تعداد بازدید:۱۳۷۱
تقدیر مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی از عملکرد مرکز آپا دانشگاه بیرجند

روز دوشنبه ۱7 آبان ۱۴۰۰ جلسه‌ای با حضور مهندس بهی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی و دکتر قاسمی گل رئیس مرکز آپا دانشگاه بیرجند در سالن گردهمایی رسانه دانشگاه بیرجند برگزار گردید.
مهندس بهی ضمن تقدیر از عملکرد مرکز آپا در سطح استان گفت: دانشجویان استان خراسان جنوبی از نبوغ بالایی برخوردار هستند که توجه به این استعدادها زمینه ساز افتخارآفرینی آنها در عرصه های مختلف خواهد بود. وی افزود: توجه به علاقه و استعداد این دانشجویان در مرکز آپا و حمایت از آنان، جای تقدیر دارد.     
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تصریح کرد: در بحث امنیت سایبری و ارتقاء امنیت فضای تبادل اطلاعات دستگاه‌های اجرایی استان و همچنین آگاهی رسانی و آموزش در این حوزه، مرکز آپا دانشگاه بیرجند فعالیت های مهمی را انجام داده است که شاهد اثرات مثبت آن در سطح استان هستیم. 
رئیس مرکز آپا دانشگاه بیرجند نیز در این نشست گزارشی از اهم اقدامات صورت گرفته توسط این مرکز و برنامه های آتی آن ارائه داد.
دکتر قاسمی گل عنوان کرد: مرکز آپا با هدف جذب نیروهای نخبه، و با بهره گیری از ظرفیت دانشجویی موجود، نیروهای متخصص حوزه امنیت را شناسایی و مورد حمایت قرار می دهد.     
وی افزود: تیم CTF مرکز آپای دانشگاه بیرجند متشکل از دانشجویان مستعد در حوزه های مختلف امنیت سایبری بوده و در دو دوره مسابقات بین الملی اخیر فتح پرچم در سال 1400 عملکر درخشانی از خود به نمایش گذاشته اند.   
در انتها مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی با اهدای تقدیر نامه و جوایزی از تیم مدیریتی مرکز آپا و همچنین اعضای تیم فتح پرچم مرکز آپا دانشگاه بیرجند اقایان علی عبداللهی، امیر محمدی، ایمان احراری و رامین عاطفی نیا تقدیر به عمل آورد.

کلید واژه ها: فتح پرچم مرکز آپا تیم CTF

آخرین ویرایش۲۰ آبان ۱۴۰۰