برگزاری اولین جلسه کمیته برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه استان

۲۱ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۲:۱۷ کد : ۲۷۱۹۴ اخبار
تعداد بازدید:۷۷

اولین جلسه کمیته برگزاری المپیاد  ورزش های فناورانه استان
اولین جلسه کمیته المپیاد ورزش های فناورانه استان خراسان جنوبی به ریاست دکتر سید مرتضی موسوی، معاون دانشجویی دانشگاه (دبیر کمیته برگزاری المپیاد ورزش های فناورانه استان خراسان جنوبی) و با حضور دکتر علی ثقه الاسلام، مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه، دکتر مجید چهکندی، مدیر امور دانشجویی، دکتر سمیه حمیدی، رئیس امور هدایت استعدادهای درخشان و سرکار خانم احمدی، کارشناس معاونت دانشجویی  روز شنبه 19/12/1402در محل اتاق جلسات معاونت دانشجویی برگزار شد.  
در ابتدای این جلسه دکتر سید مرتضی موسوی، با اشاره به رویکرد سازمان امور دانشجویان بر گسترش فعالیت های فناورانه و نوآورانه و استفاده از فناوری های نوین در حوزه ورزش، اجرای المپیاد فناورانه را راهی برای افزایش امید، نشاط، پویایی و ارتقای کارگروهی در میان دانشجویان دانست که می تواند به شناسایی، هدایت و شکوفاسازی استعدادهای برتر در این حوزه منجر شود. در ادامه اطلاع رسانی گسترده به تمامی دانشگاههای استان مورد تاکید قرار گرفت و اعضا در خصوص نحوه ارتباط با دانشجویان مستعد استان به منظور ترغیب ایشان برای شرکت در المپیاد به بحث و تبادل نظر پرداختند.   
شایان ذکر است؛ دانشگاه بیرجند به عنوان دانشگاه مادر میزبان برگزاری المپیاد  ورزش های فناورانه در سطح استان است. این المپیاد در دو مرحله استانی و کشوری و در رشته های ورزش های دیجیتال، ورزش های حرکتی- دیجیتالی(فیجیتال)، ورزش های رباتیکی،  فناوری در ورزش و نوآوری در ورزش  برگزار می شود.  
دانشجویان محترم برای مشاهده جزئیات و آشنایی بیشتر با المپیاد ورزش‌های فناورانه لطفا اینجا کلیک نمایند.

کلید واژه ها: المپیاد ورزش‌های فناورانه

آخرین ویرایش۲۱ اسفند ۱۴۰۲