وداع تاریخی دانشگاهیان بیرجند با رئیس جمهور شهید

۰۳ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۳:۰۱ کد : ۲۷۹۶۷ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۱۴۸۱
اعضای هیأت علمی، یاوران علمی و دانشجویان داغدار دانشگاه بیرجند از نخستین ساعات صبح امروز پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ برای میزبانی از پیکر مطهر رییس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی در میدان جانبازان بیرجند تجمع کردند.
وداع تاریخی دانشگاهیان بیرجند با رئیس جمهور شهید

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، اعضای هیأت علمی، یاوران علمی، دانشجویان، مسئولین و مدیران دانشگاه بیرجند، امروز در آخرین سفر استانی رئیس جمهور شهید حضور یافتند. دانشگاهیان ناباورانه و با دیدگان اشک بار از نخستین ساعات روز در انتظار ورود پیکر مطهر شهید آیت الله رئیسی، رئیس جمهور شهید و نماینده فقید استان خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری بودند.

بدرقه باشکوه در آخرین سفر استانی
مراسم تشییع باشکوه و تاریخی و بدرقه پیکر مطهر شهید آیت الله سیدابراهیم رئیسی با حضور پرشور دانشگاهیان و مردم ولایتمدار و شهید پرور از میدان جانبازان آغاز و تا فرهنگ سرای بیرجند ادامه یافت.

وداع آخر با سیدالشهدای خدمت/وداع تلخ با شهید جمهور
قیامتی به پا شد، همه حضور داشتند از پیر و جوان، زن و مرد و کودک و در این بین دانشگاهیان داغدار وداعی تلخ با رئیس جمهور شهید کردند.
مردم شهیدپرور و ولایتمدار خراسان جنوبی و استان‌های همجوار امروز برای آخرین بار میزبان رئیس جمهور شهید و نماینده خود در مجلس خبرگان بودند و با پیکر مطهر شهید خدمت وداعی جانسوز کردند.
پیکر مطهر شهید آیت الله سیدابراهیم رئیسی پس از تشییع باشکوه و تاریخی در شهر بیرجند، برای تشییع و تدفین به شهر مقدس مشهد منتقل شد.

کلید واژه ها: وداع شهیدان پرواز شهید جمهور

آخرین ویرایش۲۷ خرداد ۱۴۰۳