نشست صمیمانه مدیران آموزش دانشگاه با کارشناسان دانشکده ادبیات و علوم انسانی

۰۵ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۱:۲۶ کد : ۲۷۹۷۸ اخبار دانشکده‌ها
تعداد بازدید:۶۴۰
نشست صمیمانه مدیران آموزش دانشگاه با کارشناسان دانشکده ادبیات و علوم انسانی روز سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ در دانشکده ادبیات برگزار شد.
نشست صمیمانه مدیران آموزش دانشگاه با کارشناسان دانشکده ادبیات و علوم انسانی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، نشست صمیمانه مدیران آموزش دانشگاه، با حضور رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی، معاون آموزشی و کارشناسان آموزشی دانشکده برگزار شد.
 در ابتدای این جلسه دکتر حسن امامی، رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی ضمن تسلیت درگذشت شهادت رئیس جمهور مجاهد و همراهان صدیق ایشان، پیرامون وضعیت کنونی دانشکده ادبیات و علوم انسانی، تعداد دانشجویان در حال تحصیل، مشکلات برگزاری امتحانات پایان نیمسال و سعی همه همکاران دانشکده در انجام وظایف محوله توضیحاتی را بیان کرد. سپس دکتر عباس محمدی، معاون مدیر امور آموزشی دانشگاه، با تاکید بر همدلی بین کارشناسان شاغل در بخش های مختلف آموزشی  و تلاش همگانی برای تسهیل امور اداری و آموزشی دانشجویان، مباحثی را درخصوص تغییر شیوه ثبت نام دانشجویان جدیدالورود، برگزاری امتحانات عمومی پایان نیمسال، واگذاری اختیارات به دانشکده ها در برخی از امور آموزشی توضیحاتی را به حاضران ارائه  کرد.  در ادامه دکتر علی اشرفی، معاون آموزشی دانشکده با بیان دغدغه مدیران گروه های آموزشی، بر بهینه سازی و استقلال بخش آموزش دانشکده ها تاکید کرد. در بخش دیگری از این جلسه کارشناسان گروه های آموزشی دانشکده ادبیات و علوم انسانی به بیان مباحث و مشکلات آموزشی پرداختند. در پایان جلسه نیز دکتر سیداحسان غیاثی، مدیر امور آموزشی دانشگاه، به مسائل مطرح شده از جانب حاضران پاسخ داد و تاکید کرد برای انجام مطلوبتر امور، در مدیریت آموزشی تسهیلاتی در نظر گرفته شده است.

کلید واژه ها: دانشکده ادبیات مدیران آموزش

آخرین ویرایش۲۷ خرداد ۱۴۰۳