انتصاب مدیر گروه آموزشی مهندسی آب دانشکده کشاورزی

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۱ کد : ۷۹۹۷ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۵۰۱۵
براساس ابلاغی از سوی دکتر خامسان رئیس دانشگاه بیرجند، دکتر محسن پوررضا بیلندی عضو هیأت علمی گروه آموزشی مهندسی آب به سمت مدیر گروه آموزشی مهندسی آب دانشکده کشاورزی منصوب شد.
انتصاب مدیر گروه آموزشی مهندسی آب دانشکده کشاورزی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در بخشی از این ابلاغ آمده است؛ نظر به مراتب تعهـد، تجارب و شایسـتگی‌های علمی و اجرایی جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سـمت آموزشـی و پژوهشی، به مدت دو سال به عنوان مدیر گروه آموزشی مهندسی آب دانشکده کشاورزی منصوب می‌شوید. در این راسـتا، رئوس انتظارات دانشـگاه بر اساس شـرح وظایف سازمانی، مصوبات هیأت نظارت و سـند چشم‌انداز، به پیوسـت جهت آگـاهی و برنـامه‌ریزی منـاسب برای اجرا تقـدیم می‌گردد.

دکتر محسن پوررضا بیلندی دانشیار گروه آموزشی علوم و مهندسی آب دانشگاه بیرجند است. وی در سال 1391 مدرک دکتری تخصصی خود را در رشته هیدرولوژی از دانشگاه شهید چمران اهواز کسب کرد.

چاپ 41 مقاله علمی و پژوهشی در مجلات داخلی و خارجی، ارائه 24 مقاله در کنفرانس‌های معتبر داخلی و  خارجی، مشاوره و راهنمایی 13 پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری، انجام 5 طرح پژوهشی، عضویت در انجمن ژئو فیزیک آمریکا، معاون گروه علوم و مهندسی آب و مسئول هسته کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشکده کشاورزی بخشی از سوابق آموزشی، پژوهشی و اجرایی ایشان است.

همچنین دکتر خامسان در نامه جداگانه‌ای از تلاشهـای مجـدانه و مثمرثمر دکتر خاشعی سیوکی در مـدت تصـدی سـمت مدیر گروه آموزشـی مهندسی آب تشـکر و قدردانی کرد.

(رزومه)

آخرین ویرایش۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹