انتصاب مدیر گروه آموزشی محیط زیست دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۷ کد : ۷۹۹۶ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۶۱۳
براساس ابلاغی از سوی دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند، دکتر الهام یوسفی روبیات عضو هیأت علمی گروه آموزشی محیط زیست به سمت مدیر گروه آموزشی محیط زیست دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست منصوب شد.
انتصاب مدیر گروه آموزشی محیط زیست دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در بخشی از این ابلاغ آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایسـتگی‌های علمی و اجرایی سـرکار عالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی و پژوهشـی، به مـدت دو سـال به عنوان مـدیر گروه آموزشـی محیط زیست دانشـکده منابع طبیعی و محیط زیست منصوب می‌شوید. در این راسـتا، رئوس انتظارات دانشگاه بر اساس شرح وظایف سازمانی، مصوبات هیأت نظارت و سنـد چشم‌انـداز، به پیوست جهت آگـاهی و برنامه‌ریزی مناسب برای اجرا تقـدیم می‌گردد.

دکتر یوسفی روبیات مدرک دکتری خود را سال 1395 در رشته برنامه ریزی محیط زیست از دانشگاه تهران کسب کرد.

انجام سه طرح پژوهشی، انتشار 15 مقاله پژوهشی، ارائه 13 مقاله در همایش‌های ملی و بین المللی و نماینده تحصیلات تکمیلی استعداد درخشان دانشکده محیط زیست و منابع طبیعی بخشی از سوابق آموزشی، پژوهشی و اجرایی ایشان است.

همچنین دکتر خامسان در نامه جداگانه‌ای از تلاشهـای مجـدانه و مثمرثمر دکتر حاجیانی در مـدت تصـدی سـمت مدیر گروه آموزشـی محیط زیست تشـکر و قدردانی کرد.

(رزومه)

آخرین ویرایش۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹