پیام رئیس دانشگاه بیرجند به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن

۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۶:۵۶ کد : ۱۱۷۵۹ اطلاعیه ها اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۸۸۴
دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه، طی پیامی روز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن را به همه اعضای خانواده دانشگاه بیرجند بویژه بانوان گرامی تبریک گفت.
پیام رئیس دانشگاه بیرجند به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن

 بسمه تعالی  
بانوان محترم دانشگاهی
 میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم اخلاق و قله رفیع فضائل صدیقه کبری،حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر را به شما همکاران گرامی و خانواده های محترمتان تبریک عرض نموده وسلامت ودوام توفیق همه بانوان دانشگاهی اعم از استاد، کارمند و دانشجو، را به برکت نام مقدس حضرت مرضیه طاهره (س) از پیشگاه خداوند سبحان آرزو می نمایم.
امروز در تیرگی دنیای مادی که معنویت گمشده بشر و راهیابی انسان به سر منزل مقصود امری بس دشوار شده، توجه به شعاع نورانی حق و حقیقت که در آینه وجود اهل بیت (ع) و در رأس آنها وجود مقدس حضرت زهرا(س) پرتو انداخته و به جامعه انسانی رسیده، راهی مطمئن برای نیل به رستگاری است.
 توجه به شخصیت نورانی حضرت فاطمه (س) که حجت خدا بر ائمه معصومین(ع) بوده نه فقط برای زنان ما، که برای همه آحاد مرد و زن مسلمان و بلکه هر انسان جویای حقیقت سرمایه ارزشمندی است که قادر است انسان و انسانیت را از غبار اوهام و انحرافات رهایی بخشد و او را به سر منزل مقصود رهنمون گردد.
بی تردید انتخاب میلادحضرت فاطمه (س) به عنوان روز زن ، تکریم و بزرگداشت و احترام نسبت به زن و مادر است.
امید است در پناه حضرت حق همواره پیروز و سلامت و سرافراز باشید.

دکتر احمد خامسان
 رئیس دانشگاه بیرجند

آخرین ویرایش۱۴ بهمن ۱۳۹۹