انتصاب مدیر امور مالی دانشگاه بیرجند

۰۱ دی ۱۳۹۷ | ۱۶:۲۹ کد : ۱۲۸۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۵۰۵
انتصاب مدیر امور مالی دانشگاه بیرجند

طی ابلاغی از سوی دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند دکتر علی اله رسانی به عنوان مدیر امور مالی دانشگاه بیرجند منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، در مراسم معارفه مدیر جدید امور مالی دانشگاه که امروز شنبه اول دی ماه 97 در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد از خدمات کتایون حاتمی مدیر سابق امور مالی دانشگاه که به افتخار بازنشستگی نائل آمده است تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

دکتر خامسان رئیس دانشگاه بیرجند در این مراسم با تقدیر و تشکر از خدمات و تلاشهای صورت پذیرفته در این مدیریت گفت: طرح یکپارچه سازی سیستم های نرم افزاری دانشگاه در حال انجام است که این موضوع به تسریع در امور کمک زیادی خواهد کرد.

رئیس دانشگاه بیرجند با تأکید بر اهمیت حوزه مدیریت امور مالی دانشگاه گفت: لازمه رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده هماهنگی و همکاری همه اعضای این مجموعه را می طلبد.

دکتر عباس عابدی معاون اداری و مالی دانشگاه بیرجند ضمن اشاره به اهمیت ویژه مجموعه امور مالی از خدمات کتایون حاتمی مدیر قبلی امور مالی دانشگاه قدردانی کرد.

شایان ذکر است در این مراسم که با حضور جمعی از کارکنان و مدیران حوزه معاونت اداری و مالی دانشگاه برگزار شد دکتر علی اله رسانی به عنوان مدیر امور مالی دانشگاه بیرجند معرفی شد.

آخرین ویرایش۰۱ دی ۱۳۹۷