در اولین روز حضور سرپرست دانشگاه بیرجند صورت پذیرفت؛

بازدید از پروژهای انجام شده و در حال اجرا در پردیس‌های دانشگاه بیرجند

۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۵:۲۵ کد : ۱۶۹۶۹ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۲۱۲
دکتر احمد لامعی‌گیو، سرپرست دانشگاه بیرجند صبح امروز پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ به همراه دکتر خامسان، رئیس سابق دانشگاه پس از حضور در مسجد امام جعفر صادق(ع) و مزار شهید گمنام و تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام(ره) و شهدا از پروژهای انجام شده و در حال اجرا در پردیس‌های دانشگاه بیرجند بازدید کرد.
بازدید از پروژهای انجام شده و در حال اجرا در پردیس‌های دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر لامعی‌گیو، سرپرست دانشگاه بیرجند پس از  مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و شهدا، به همراه دکتر خامسان، دکتر اسلامی، دکتر خراشادی‌زاده، دکتر فرزین و مهندس یعقوبی از پروژهای عمرانی احداث شده و در حال احداث پردیس‌های دانشگاه بازدید کرد.
دکتر خامسان در حاشیه بازدید از امکانات و پروژهای دانشگاه به بیان اقدامات صورت گرفته و در حال انجام دانشگاه پرداخت. وی در مورد اقدامات انجام شده برای آبیاری قطره‌ای، صرفه جویی انرژی، پارکینگ‌های احداث شده، فضای سبز در محوطه دانشگاه و مسجد امام صادق(ع)، پروژه‌های تربیت بدنی و زمین‌های ورزشی، المان شهدای گمنام و کالج، مراکز مهارت آموزی، پردیس شهدا، موزه، مرکز اسناد و مفاخر و شرکت‌های دانش بنیان توضیحاتی ارائه کرد.

آخرین ویرایش۱۴ بهمن ۱۴۰۰