انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین مؤسسه عمران و توسعه رضوی و دانشگاه بیرجند

۰۷ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۹:۱۲ کد : ۱۹۶۰۳ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۲۶۵
تفاهم‌نامه همکاری مؤسسه عمران و توسعه رضوی و دانشگاه بیرجند بین دکتر مهدی قربانی؛ مدیر عامل مؤسسه عمران توسعه رضوی و دکتر احمد لامعی‌گیو؛ سرپرست دانشگاه بیرجند امروز جمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱ در دانشگاه بیرجند منعقد شد.
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین مؤسسه عمران و توسعه رضوی و دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، تفاهم‌نامه همکاری مؤسسه عمران و توسعه رضوی(آستان قدس رضوی) و دانشگاه بیرجند با حضور دکتر مهدی قربانی؛  مدیر عامل مؤسسه عمران توسعه رضوی، مهندس مؤمنی؛ مدیر بازرگانی مؤسسه عمران توسعه رضوی و مهندس آخوندی؛ مدیر دفتر نمایندگی مؤسسه عمران توسعه رضوی در خراسان جنوبی و دکتر لامعی؛ سرپرست دانشگاه و دکتر اکبرپور؛ معاون پژوهش، فناوری و نوآوری منعقد شد.
برگزاری کارگاه‌های آموزشی برگزاری همایش‌ها و بازدیدهای علمی استفاده از اساتید و حمایت از چاپ و انتشار کتاب، کارهای تحقیقاتی مشترک، برگزاری همایش و نشست‌های مشترک، استفاده از توان علمی اعضای هیأت علمی، کنفرانس‌ها و کنگره‌های علمی، استفاده از فناوری نوین و حمایت از تجاری سازی تحقیقات و فناوری های نو با رعایت مقررات مربوطه از موضوعات آموزشی، پژوهشی و فناوری این تفاهم نامه است.

 تفاهم‌نامه منعقده از تاریخ امضا به مدت سه سال معتبر است و در صورت تمایل و تداوم فعالیت‌های مشترک هر یک از طرفین  قابل تمدید است.
استفاده مطلوب از امکانات، تجهیزات، متخصصان و کارشناسان طرفین در جهت اجرای پروژه های مورد نظر (بر اساس ضوابط و مقررات دانشگاه)، اجرای پروژه های تحقیقاتی مشترک، انتشار مقالات علمی حاصل از نتایج پروژه های تحقیقاتی مصوب با نام مشترک، همکاری در برگزاری کنفرانس سمینار و کارگاه های مشترک، استفاده از امکانات کتابخانه‌ای متقابل، همکاری در زمینه فناوری اطلاعات و انتشارات، استفاده بهینه و همکاری در ظرفیت‌های تحقیقاتی، پژوهشی و تولیدی، اعلام نیاز‌های پژوهشی، اجرایی موسسه عمران و توسعه آستان قدس رضوی، استفاده بهینه و همکاری در ظرفیت های تحقیقاتی، پژوهشی و تولیدی، اعلام نیاز موانع و مشکلات به دانشگاه در پروژه‌های مورد نیاز جهت رفع مشکلات و حمایت و ایجاد بستر مناسب برای حضور بهینه پژوهشگران طرفین در نشست‌های تخصصی و برنامه‌های پژوهشی بخشی از تعهدات طرفین این تفاهم‌نامه است.
این تفاهم‌نامه به منظور تأیید حسن نیت طرفین برای شروع همکاری علمی، پژوهشی، فرهنگی منعقد می‌شود و برای اجرایی نمودن هر یک از اهداف تفاهم‌نامه لازم است پس از تصویب طرح در کارگروه مشترک نحوه همکاری در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، عمرانی و... چگونگی تحقق آن با انعقاد قراردادهای جداگانه در چهارچوب اساسنامه طرفین و مقررات جاری کشور عملی گردد.

آخرین ویرایش۰۷ مرداد ۱۴۰۱