پیام سرپرست دانشگاه بیرجند به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

۰۵ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۲:۱۰ کد : ۱۹۸۰۹ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۷۵۵
پیام سرپرست دانشگاه بیرجند به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

بسم الله الرحمن الرحیم
هفته دولت یادآور عروج مظلومانه خادمان صدیق انقلاب، شهیدان رجایی و باهنر است که در عرصه زندگی، مبارزه و خدمت، پرچم جمهوری اسلامی ایران را  برافراشتند.
تاریخ ایران اسلامی همواره یادآور ایثارگری‌ها و از خود گذشتگی‌های دلیرمردانی بوده که برای رسیدن به اهداف انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقش مؤثری ایفا کرده‌اند. همزمانی هفته دولت با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین‌(ع) و رشادت‌ها و فداکاری ایشان و یاران باوفایشان، ضرورت پیروی از این راه و روش را برای تبیین گفتمان و بیان دستاوردها و خدمات  به همه خادمان نظام اسلامی یادآوری می‌کند.
بدون شک دانشگاه بیرجند نیز همچون دیگر مراکز علمی به پشتوانه نیروی انسانی متعهد و متخصص توانسته طی بیش از چهار دهه فعالیت خود، نقشی مؤثر و کارآمد در عرصه آموزش عالی کشور داشته باشد که بخش مهمی از اهـداف والای دانشگاه مرهـون اعضای هیأت علمی و یاوران علمی پرتلاش و مهربان می‌باشد.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر، فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه کارمندان و اعضای هیأت علمی خدوم و متعهد دانشگاه بیرجند تبریک عرض نموده و موفقیت تمامـی‌آنان را در راه تعالی و پیشرفت آموزش ‌عالی‌کشور و تحقق آرمان های انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

احمد لامعی گیو
سرپرست دانشگاه بیرجند

آخرین ویرایش۰۵ شهریور ۱۴۰۱