کسب عنوان برتر دانشگاه بیرجند در جشنواره شهید رجایی استان خراسان جنوبی

۱۷ مهر ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۴ کد : ۲۰۳۴۵ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۲۰۱
براساس نتایج بررسی‌ها و ارزیابی ستاد جشنواره شهید رجایی استان در سال ۱۴۰۱، دانشگاه بیرجند حائز کسب عنوان دستگاه برتر در تحقق شعار سال(تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین) شد.
کسب عنوان برتر دانشگاه بیرجند در جشنواره شهید رجایی استان خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر قناعت استاندار و رئیس جشنواره شهید رجایی استان خراسان جنوبی و دکتر جهانشاهی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و دبیر جشنواره شهید رجایی با ارسال لوح تقدیر و تندیس کسب عنوان برتر دانشگاه بیرجند را در جشنواره شهید رجایی استان خراسان جنوبی سال 1401 اعلام کردند.
در متن این لوح تقدیر به دکتر لامعی رئیس دانشگاه بیرجند آمده است؛ خدمت به مردم شریف استان خراسان جنوبی توفیق الهی، نعمتی سترگ و میراثی ماندگار است که امام راحل عظیم الشان(قدس سره) و شهدای والامقام با تجلی ارزش‌های بزرگ دینی و انقلابی به یادگار نهادند. در راستای تحقق سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تأکیدات رئیس جمهور محترم بر اجرای برنامه‌های اصلاح نظام اداری با هدف ارتقاء بهره‌وری، پیشرفت و توسعه استان و براساس نتایج بررسی‌ها و ارزیابی ستاد جشنواره شهید رجایی استان سال 1401 حائز کسب عنوان دستگاه برتر در تحقق شعار سال(تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین) شده‌اید. از زحمات و تلاش‌های ارزنده جناب‌عالی و تمام مدیران و کارکنان خدوم آن مجموعه برای ارتقای کارآمدی دولت مردمی، رضایت مردم و اعتلای استان قدردانی بعمل می‌آید. توفیق روزافزون جناب‌عالی و همه خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ذیل ولایت حضرت بقیه الله الاعظم(ارواحنافداء) و تحت زعامت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(دامت برکاته) از خداوند تبارک و تعالی خواستاریم.

آخرین ویرایش۱۷ مهر ۱۴۰۱