جلسه هم‌اندیشی هیأت رئیسه دانشگاه بیرجند و هیأت مدیره بنیاد حامیان دانشگاه

۱۵ آذر ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۲ کد : ۲۱۶۳۹ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۷۷۵
جلسه هم‌اندیشی هیأت رئیسه دانشگاه بیرجند و هیأت مدیره بنیاد حامیان دانشگاه، براساس دعوت رئیس دانشگاه بیرجند، شامگاه دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ در سالن شکوه شرق حوزه ریاست برگزار شد.
جلسه هم‌اندیشی هیأت رئیسه دانشگاه بیرجند و هیأت مدیره بنیاد حامیان دانشگاه

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در جلسه هم‌اندیشی هیأت رئیسه دانشگاه بیرجند و هیأت مدیره بنیاد حامیان دانشگاه، دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه بیرجند، ضمن خیرمقدم به اعضای هیأت مدیره بنیاد حامیان، شرایط بودجه‌ای دانشگاه را برشمرد و گفت: هم‌اکنون 31 پروژه عمرانی ناتمام در دانشگاه وجود دارد. وی با اعلام اینکه در حال حاضر 13300 دانشجو در دانشگاه بیرجند مشغول به تحصیل هستند، افزود: از مجموع دانشجویان دانشگاه بیرجند، تعداد 2334 دانشجو متأهل هستند که برای 20 دانشجوی متأهل خوابگاه تأمین شده است.
رئیس دانشگاه بیرجند با تأکید بر لزوم پاسداشت میراث گرانسنگ گذشته، برجسته کردن نام دانشگاه و مرجعیت علمی، فرهنگی، پژوهشی و اجتماعی، ابراز امیدواری کرد این جلسه که در آستانه روز دانشجو در حال برگزاری است منشأ خیر و برکت برای دانشجویان باشد.
در ادامه این نشست، اعضای هیأت رئیسه دانشگاه با ارائه پیشنهاداتی به نیازها و راهکارهای عملیاتی و همکاری مشترک با بیناد حامیان دانشگاه به منظور پیشبرد اهداف دانشگاه پرداختند.

آخرین ویرایش۱۵ آذر ۱۴۰۱