دیدار رئیس دانشگاه بیرجند با رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

۰۱ دی ۱۴۰۱ | ۱۸:۲۹ کد : ۲۲۰۴۸ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۹۴۴
دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه بیرجند به همراه دکتر ایزدخواه، عضو هیات امنای دانشگاه‌های خراسان جنوبی و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با مهندس حمید ذوالفقاری، رئیس مرکز توسعه فناوری راهبردی معاونت علمی و فناوری واقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری دیدار کرد.
دیدار رئیس دانشگاه بیرجند با رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر لامعی، رئیس دانشگاه بیرجند با همراهی دکتر ایزدخواه، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات امنای دانشگاه‌های استان خراسان جنوبی و دکتر اکبرپور معاون پژوهش، فناوری و نواوری دانشگاه، در تهران با مهندس ذوالفقاری، رئیس مرکز توسعه فناوری راهبردی معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری دیدار کردند.
در این دیدار که در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید، گزارشی از اقدامات انجام گرفته در زیست بوم فناوری و نوآوری دانشگاه بیرجند ارائه شد.
همچنین در این دیدار از سوی مهندس ذوالفقاری، رئیس مرکز توسعه فناوری راهبردی معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برای توسعه فعالیت‌های زیست بوم فناوری و نوآوری و حمایت‌های مالی، قول‌های مساعدی داده شد.

آخرین ویرایش۰۱ دی ۱۴۰۱