با حضور مدیر اندیشکده راهبردی سعداء:

نشست گفتمانی انقلاب اسلامی در دانشگاه بیرجند برگزار شد

۱۲ دی ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰ کد : ۲۲۳۱۱ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۲۷۶
نشست گفتمانی انقلاب اسلامی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین راجی، مدیر اندیشکده راهبردی سعداء، و اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه روز دوشنبه ۱۲ دی‌ماه جاری در تالار ولایت دانشگاه بیرجند برگزار شد.
نشست گفتمانی انقلاب اسلامی در دانشگاه بیرجند برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در نشست گفتمانی انقلاب اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسین راجی، مدیر اندیشکده راهبردی سعداء با اعلام اینکه مجاهد جهاد تبیین اساتید دانشگاه هستند، گفت: اولین وظیفه شما اساتید این است که افق دید فرزندانمان را بلند کنیم.
اگر فرزندان ما در فضای مجازی بزرگ شوند واقعیت را درک نخواهند کرد و اولویت دشمنان را خواهند دید. وی با اشاره به ظلم صورت گرفته به زنان در کشور آمریکا گفت: باید به مخاطبمان محتوای درست بدهیم.
وی به بزک رژیم پهلوی توسط دشمنان اشاره کرد و گفت: مقابله با بزک پهلوی و معرفی دستاوردهای نظام و ریشه مشکلات کشور باید توسط اساتید و معلمان انجام شود.
حجت الاسلام راجی، مراحل تبدیل علم به ثروت را برشمرد و گفت: هر تولیدی در دنیا از طریق علم صورت گرفته است. وی با مقایسه تولید علم در کشور و رتبه ۱۶ ایران در دنیا گفت: براساس منابع معتبر خارجی در صنعت هسته‌ای، نانو، فیزیک، کشاورزی و بیوشیمی رشد کشور چشمگیر بوده است.
کیفیت بخشی در مقالات از سال ۲۰۰۴ انجام شد و الان ۳.۱ درصد مقالات پراستناد دنیا مربوط به کشور است و این مقدار در مقالات داغ ۵.۱ درصد بوده است.
وی گفت: روند تبدیل علم به ثروت در کشور روندی منطقی بوده است.
همچنین در این مراسم پرسش‌های حضار مطرح و توسط حجت الاسلام راجی پاسخ داده شد.
در نمایشگاه جانبی این مراسم معرفی و عرضه آثار حجت الاسلام راجی همچون کتاب‌های صعود چهل ساله، جعبه سیاه، اصول اقتدار و ... نیز انجام شد‌.

آخرین ویرایش۱۲ دی ۱۴۰۱