پیام تبریک رئیس دانشگاه بیرجند به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهراء(س) و بزرگداشت مقام زن و مقام شامخ مادر

۲۳ دی ۱۴۰۱ | ۰۹:۴۵ کد : ۲۲۴۴۸ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۰۱۳
رئیس دانشگاه بیرجند با صدور پیامی میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهراء(س) و بزرگداشت مقام زن و مقام شامخ مادر و همچنین تولّد بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) را به همه دانشگاهیان عزیز به ویژه بانوان گرامی دانشگاه تبریک گفت.
پیام تبریک رئیس دانشگاه بیرجند به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهراء(س) و بزرگداشت مقام زن و مقام شامخ مادر

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، رئیس دانشگاه بیرجند با صدور پیامی میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهراء(س) و بزرگداشت مقام زن و مقام شامخ مادر و همچنین تولّد بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) را به همه دانشگاهیان عزیز به ویژه بانوان گرامی دانشگاه تبریک گفت. متن پیام دکتر احمد لامعی‌گیو به شرح ذیل است؛

بسمه تعالی

میلاد با سعادت بانوی معظّمه کرامت و اسوه مجلّله فضیلت، کوثر قرآن، صدیقه کبری، حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن و مقام شامخ مادر و همچنین تولّد بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) را به همه دانشگاهیان عزیز به ویژه بانوان گرامی دانشگاه که در عرصه‌های مختلف علمی، اجتماعی و فرهنگی و در مسیر اعتلای نظام مقدّس جمهوری اسلامی، گام‌های مثبت، ارزنده و موثّری برداشته‌اند، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
از درگاه یگانه دادار هستی، برای همه بانوان گرانقدر و خانواده محترمشان سلامتی، شادمانی و نیک فرجامی مسئلت دارم.  
تاریخ سرزمین ما از گذشته تا به امروز شاهد ایثار و تلاش‌های موثّر زنان و مادران غیوری است که با تأسّی از یگانه سرور بانوان دو عالم، حضرت فاطمه اطهر (س) در دوران دفاع مقدّس و در عرصه‌های جهاد علمی و فرهنگی خوش درخشیده‌اند و بر توانایی و توانمندی خود صحّه گذاشته‌اند.
اینجانب در سالروز میلاد اوّلین مدافع حریم ولایت، حضرت فاطمه (س)، ضمن قدردانی از بانوان دانشگاه و تبریک میلاد این بانوی بزرگ، توفیق همه شما بزرگوران را در سایه توجّهات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه حضرت احدیّت مسئلت می‌نمایم.

با احترام
احمد لامعی‌گیو - رئیس دانشگاه

آخرین ویرایش۲۳ دی ۱۴۰۱