دیدار رئیس دانشگاه بیرجند با نائب رئیس اول و رؤسای کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی

۱۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۶ کد : ۲۲۶۰۳ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۸۱۵
دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه بیرجند، امروز سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱  در سفر کاری به تهران، با دکتر علی نیکزاد، نائب رئیس اول و رؤسای سه کمیسیون در مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان برنامه و بودجه دیدار کرد.
دیدار رئیس دانشگاه بیرجند با نائب رئیس اول و رؤسای کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، رئیس دانشگاه بیرجند همزمان با سفر کاری به تهران، برای پیگیری بودجه و رفع مشکلات پیش‌روی آموزش عالی استان و بویژه دانشگاه بیرجند با  دکتر علی نیکزاد، نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و دکتر محمدرضا دشتی اردکانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.
همچنین دکتر لامعی ضمن دیدار با حسین خسروی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و حجت الاسلام نصیریان، نماینده مردم  فردوس، طبس، سرایان و بشرویه و دکتر ایزدخواه، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات و رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی دیدار کرد. در این دیدارها ضمن تأکید بر تعامل و حمایت از طرح‌ها و برنامه‌های دانش‌بنیان مسائل بودجه‌ای دانشگاه پیگیری شد. همچنین گفتگو مفصل با رئیس کمیسیون تلفیق درباره وضعیت بودجه دانشگاه در جلسه صحن مجلس از دیگر امور بود.
همچنین دکتر لامعی در جلسه‌ای با دکتر میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه با پیگیری مجوز آزمایشگاه مرجع از ماده ۲۳، رئیس سازمان برنامه و بودجه دستورات لازم را در این مورد صادر کرد.

آخرین ویرایش۱۱ بهمن ۱۴۰۱