گشایش نمایشگاه تخصصی صنعت آب در دانشگاه بیرجند

۰۲ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۳ کد : ۲۲۸۶۷ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۰۳۸
نمایشگاه تخصصی صنعت آب با حضور جمعی از صنایع تولید کننده محصولات صنعت آب روز سه‌شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ در دانشگاه بیرجند افتتاح شد.
گشایش نمایشگاه تخصصی صنعت آب در دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، نمایشگاه تخصصی صنعت آب با حضور جمعی از صنایع تولید کننده محصولات صنعت آب در سالن امید دانشگاه بیرجند آغاز به‌کار کرد. در حاشیه این همایش، دکتر محمد اکبری دبیر اولین همایش بین‌المللی و دومین همایش ملی مدل‌سازی و فناوری‌های جدید در مدیریت آب در گفتگو با خبرنگاران گفت: نمایشگاه تخصصی صنعت آب با حضور شرکت بین الملل میراب آغاز به‌کار کرد و علاوه بر این شرکت، سایر مجموعه ها و متولیان حوزه آب استان و مجموعه‌های علمی و فناوری در این نمایشگاه حضور دارند. این نماشگاه از دوم اسفند بمدت سه روز در سالن امید دانشگاه بیرجند دایر است و علاقمندان این حوزه می‌توانند با حضور در این نمایشگاه با آخرین یافته‌های صنعت آب اشنا شوند‌.
وی گفت: در طول برگزاری، هماهنگی لازم برای بازدید دانشجویان و دانش‌آموزان مهیا شده است. در این نمایشگاه شرکت میراب، شرکت مهندسین مشاور نام آوران هورویدا، زیست بوم نوآوری، فناوری و کارآفرینی، معاونت، پژوهش، نوآوری و فناوری، سازمان جهاد کشاورزی، شرکت آب و منطقه‌ای خراسان جنوبی، شرکت فنی و مهندسی پاک آب چابک، شرکت مدیریت هوشمند اتابکان، کارخانه اکسید منیزیم سربیشه، کارخانه صنایع، معادن و عمران رضوی، شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی، شرکت مهندسی آب ابزار باقران حضور دارند.

آخرین ویرایش۰۳ اسفند ۱۴۰۱