در دانشگاه بیرجند برگزار شد؛

جلسه هم‌اندیشی پنجمین سالگرد شهادت مدافع حرم شهید بصیری پور

۱۱ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۷:۱۸ کد : ۲۳۲۷۴ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۷۳۲
جلسه هم‌اندیشی به منظور برگزاری پنجمین سالگرد شهادت مدافع حرم شهید بصیری پور با حضور رؤسای دانشگاه‌ها و مسئول بسیج دانشجویی استان به همت دانشگاه بیرجند برگزار شد.
جلسه هم‌اندیشی پنجمین سالگرد شهادت مدافع حرم شهید بصیری پور

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، نشـست بررسی شیوه‌های اجرایی گرامیداشت شهادت پاسدار اسلام، شـهید بصیری‌پور، اولین شهید مدافع حرم استان خراسان جنوبی، در نخستین جلسۀ قرارگاه شـهید علم‌الهدی اسـتان خراسان جنوبی در سال جاری، با حضور رؤسای دانشگاه‌ها و مسئول بسیج دانشجویی استان در محل سالن شـکوه شـرق دانشگاه بیرجند برگزار شد.
دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه بیرجند، در این جلسه ضمن پاسداشت و تکریم مقام ایثـار و شـهادت و نقش ایثـارگران دفاع مقـدس و شـهیدان مـدافع حرم و مقاومت در حفظ و تثبیت امنیت اجتماعی و ملی، ضمن اعلام آمادگی دانشـگاه بیرجنـد برای میزبـانی و پـذیرایی بر نقش و حضور و مشارکت همۀ دسـتگاههای فرهنگی اسـتان و دانشگاه‌ها در امر برگزاری تأکید کرد و مشارکت و هم‌افزایی تمامی دانشگاه‌‌ها  را خواستار شد. وی همچنین با توجه به اهمیت خردورزی در برگزاری برنامه‌های ارزشی، بر جذاب بودن برنامه‌های هنری و مسابقات ورزشی تأکید کرد.
همچنین دکتر علی اکبر محمدی، مدیر فرهنگی دانشـگاه بیرجند به آمادگی این دانشگاه جهت برگزاری یادواره، تأکید و پیشنهاد برگزاری آن را در فضای باز مقابل تالار ولایت و مسجد دانشگاه ارائه نمود. وی برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری، شعرخوانی، خاطره‌گویی و مسابقات ورزشی یادوارة شهید بصیری‌پور را از برنامه‌های جانبی و اثرگذار دانست. در ادامه دیگر حضار در این نشست به بحث و تبادل نظر برای برگزاری هرچه بهتر این برنامه ارزشی پرداختند.
در این جلسه هم‌اندیشی مقرر شد یادواره شهید والامقام بصیری‌پور در 28 فروردین 1402 با نقش آفرینی تمامی دانشگاه‌های استان در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برگزار شود.

آخرین ویرایش۱۵ فروردین ۱۴۰۲