در دانشگاه بیرجند انجام شد:

افتتاحیه نمایشگاه کلک خیال

۰۷ تیر ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۶ کد : ۲۴۴۵۸ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۲۲۹۱
آیین افتتاحیه نمایشگاه کلک خیال با موضوع ارائه آثار دانشجویان دانشکده هنر دانشگاه بیرجند با حضور مسئولان شهری و دانشگاهی روز سه‌شنبه ۶ تیرماه ۱۴۰۲ در محل ساختمان مانا ۱ برگزار شد.
افتتاحیه نمایشگاه کلک خیال

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه بیرجند، نمایشگاه کلک خیال با معرفی و ارائه آثار دانشجویان دانشکده هنر دانشگاه بیرجند آغاز بکار کرد. مراسم افتتاحیه این جشنواره‌ با حضور دکتر بهترین، شهردار بیرجند، دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه بیرجند، معاونین دانشگاه،رؤسای پردیس‌ها و دانشکده‌ها، اعضای هیأت علمی و جمعی از دانشجویان دانشکده هنر برگزار شد.
در این نمایشگاه آثار متعددی از دانشجویان در رشته مختلف برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شد. در طی بازدید اساتید دروس نسبت به فرآیند اجرای کار، تکنیک ها و متریال مورد استفاده در آثار و فلسفه رنگ‌ها، طرح‌ها و ترکیب‌ها توضیحاتی را ارائه کردند.
شهردار بیرجند بعد از بازدید از نمایشگاه و آثار هنری دانشجویان دانشکده هنر دانشگاه بیرجند ضمن دستمریزاد به هنرمندان خالق آثار، اظهار داشت: شهرداری بیرجند علاقه‌مند است از هنرها و طرح‌ها زیبای دانشکده هنر در زیباسازی فضای شهری از جمله نقاشی دیواری، طراحی و ساخت تندیس‌ها و سردیس‌های مشاهیر و دانشمندان و اِلمان‌های شهری استفاده برده و همکاری کند.
در پایان مراسم افتتاحیه، طی نشست کوتاهی بین شهردار بیرجند با رئیس دانشگاه مذاکراتی پیرامون مبادلات، تفاهم‌نامه ها و همکاری های آتی دو مجموعه انجام شد.
لازم به ذکر است نمایشگاه کلک خیال روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 6 و 7 تیرماه 1402 برای بازدید عموم و علاقه‌مندان جهت آشنایی رشته‌های هنری و قابلیت‌های دانشگاه بیرجند و خریداری آثار دایر بود.

آخرین ویرایش۱۰ تیر ۱۴۰۲