اردوی راهیان پیشرفت مبلغین طرح‌های رسالات و شهید بهشتی دانشگاه‌های خراسان جنوبی

۲۵ تیر ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۳ کد : ۲۴۶۳۰ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۱۷۶۸
اردوی راهیان پیشرفت مبلغین طرح‌های رسالات و شهید بهشتی دانشگاه‌های خراسان جنوبی روز پنجشنبه ۲۲تیر ۱۴۰۲ در راستای برگزاری دوره تربیت مبلغ طرح رسالات و شهید بهشتی برای پاسخگویی به شبهات دانشجویان و با هدف جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه صنعت با بازدید از کارخانه کویرتایر صورت پذیرفت.
اردوی راهیان پیشرفت مبلغین طرح‌های رسالات و شهید بهشتی دانشگاه‌های خراسان جنوبی

 به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، اردوی راهیان پیشرفت مبلغین طرح‌های رسالات و شهید بهشتی دانشگاه‌های خراسان جنوبی با حضور  حجت الاسلام والمسلمین دکتر واعظی، مدیر اداره  مبلغین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و دکتر لامعی رئیس دانشگاه بیرجند و حجت الاسلام والمسلمین جعفری، مسئول نهاد نمایندگی در دانشگاه‌های استان، حجت الاسلام و المسلمین آذرنیوند، مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و جمعی از مبلغین برگزار شد.
همزمان با برگزاری این اردو، حاضران از کارخانه کویرتایر بازدید و از نزدیک در جریان ظرفیت ها، دستاوردها و محصولات تولیدی کارخانه قرار گرفتند.
شایان ذکر است؛ حاضران با حضور در سالن کنفرانس اداری، مستند شکل یابی کویرتایر و گزارش وضعیت موجود را به نظاره نشستند و در ادامه از نمایشگاه داخلی سازی و خط تولید بازدید کردند. در این بازدید مهندس زینلی، مدیر عامل کویرتایر نکاتی پیرامون جهاد تبیین و ما می توانیم گوشزد کرد.
در ادامه جناب حجت الاسلام و المسلمین جعفری ضمن اشاره به حدیث «همم الرجل و تقطع الجبال» پیرامون افراد بلند همت مطالبی بیان داشت.
شایان ذکر است هدیه معنوی جهت تلاش های خستگی ناپذیر به جناب مهندس زینلی اهدا گردید.
این بازدید در راستای برگزاری دوره تربیت مبلغ طرح رسالات و شهید بهشتی برای پاسخگویی به شبهات دانشجویان و با هدف جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه صنعت صورت گرفت.
بازدید کنندگان در بدو ورود ابتدا بر مزار شهید گمنام حاضر  و  با اهدای گل و نثار فاتحه یاد و نام شهید گمنام را گرامی داشتند.

آخرین ویرایش۲۵ تیر ۱۴۰۲