برگزاری نشست هم‌اندیشی اندیشکده حکمرانی و قانون‌گذاری استان خراسان جنوبی

۰۳ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۰ کد : ۲۴۷۵۷ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۱۷۵۵
نشست هم‌اندیشی اندیشکده حکمرانی و قانون‌گذاری استان خراسان جنوبی با حضور صاحب نظران دانشگاه‌های استان امروز سه‌شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ در سالن شکوه شرق حوزه ریاست برگزار شد.
برگزاری نشست هم‌اندیشی اندیشکده حکمرانی و قانون‌گذاری استان خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، نشست هم‌اندیشی اندیشکده حکمرانی و قانون‌گذاری استان خراسان جنوبی به منظور جمه بندی و بحث و تبادل نظر درباره نقطه نظرات و پیشنهادات جمع آوری شده با حضور صاحب نظران دانشگاهی برگزار شد.
اندیشکده حکمرانی و قانون‌گذاری استان خراسان جنوبی با برگزاری نشست ها و جلسات کارشناسی از نظرات نخبگان استان استفاده نموده و نقطه نظرات وپیشنهادات افراد صاحب نظر را گردآوری کرده است. در جلسه‌ای با حضور صاحب نظران دانشگاه های استان خراسان جنوبی مطالب جمع بندی شده به بحث و تبادل نظر گذاشته شد تا راه حل های مبتنی بر دانش موجب تقویت نظرات گردد.
لازم به توضیح است؛ مجلس شورای اسلامی در راستای مردمی‌سازی حکمرانی در نظر دارد از ظرفیت نخبگان و فرهنگیان بومی و منطقه‌ای استفاده نماید. در این راستا از ابتدای دریافت لایحه برنامه هفتم توسعه به منظور تسهیل و تسریع در جلب نظرات استان ها فصل‌های لایحه بین استان ها تقسیم شد. براین اساس مقرر گردید استان خراسان جنوبی فصول 6 و 18 را با موضوع ارتقاء تأمین و سلامت اجتماعی را بررسی نماید.

آخرین ویرایش۰۳ مرداد ۱۴۰۲