با حضور جانشین بسیج اساتید استان ابلاغ شد؛

تقدیر فرمانده سپاه انصارالرضا استان از رئیس دانشگاه بیرجند

۲۳ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۶:۲۵ کد : ۲۴۸۱۴ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۲۰۶۹
در جلسه‌ای که با حضور سرهنگ صلاحی، جانشین بسیج اساتید در حوزه ریاست دانشگاه بیرجند برگزار شد مراتب تقدیر و تشکر فرماندهی سپاه انصارالرضا استان خراسان جنوبی از حمایت‌های رئیس دانشگاه بیرجند ابلاغ شد. همچنین در این جلسه دکتر حسن حسن‌پور، عضو هیأت علمی گروه ریاضی دانشگاه نیز بعنوان جانشین کانون بسیج اساتید دانشگاه بیرجند معرفی شد.
تقدیر فرمانده سپاه انصارالرضا استان از رئیس دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این دیدار که با حضور رئیس و جانشین بسیج اساتید استان برگزار شد از فعالیت‌های فرهنگی و تبیینی دانشگاه بیرجند در سال تحصیلی گذشته و حمایت‌ها و همراهی‌های رئیس دانشگاه از مجموعه‌ های قشری بسیج دانشگاهیان تقدیر و تشکر به‌عمل آمد و اظهار امیدواری شد با استمرار برنامه‌های فاخر دانشگاه، فضای حاکم دانشگاه، فضای معنویت، امید و خودباوری باشد.
 در این دیدار دکتر حسینی‌واشان، رئیس بسیج اساتید استان ابراز امیدواری کرد: در این دوره خاص، کادرسازی و تربیت نیروی انسانی ارزشی، توانمند و باورمند به مبانی انقلاب و نظام اسلامی فراهم شود. در ادامه، 
سرهنگ صلاحی، جانشین بسیج اساتید نیز ضمن تقدیر و ابلاغ سلام فرماندهی سپاه استان، از فعالیت‌های ارزشمند دانشگاه بیرجند تقدیر کرد و در ادامه خواستار برنامه‌ریزی مناسب جهت برگزاری برنامه‌های تبینی برای اساتید، دانشجویان و کارمندان در آغاز سال جدید تحصیلی شد.
همچنین دکتر لامعی، رئیس دانشگاه بیرجند ضمن قدردانی از مجموعه نیروهای ارزشی، انقلابی و دغدغه‌مند بسیجی، اعتلا و توسعه دانشگاه را در سایه همراهی و همدلی و حمایت بسیجیان دانست و گفت: در سال جدید تحصیلی برنامه‌های فرهنگی و کارگاه‌های امیدافرینی برنامه‌ریزی شده است.
در پایان این برنامه لوح تقدیری به رئیس دانشگاه تقدیم شد. همچنین دکتر حسن حسن‌پور، عضو هیأت علمی گروه ریاضی دانشگاه نیز بعنوان جانشین کانون بسیج اساتید دانشگاه بیرجند معرفی شد.

آخرین ویرایش۲۳ مرداد ۱۴۰۲