نشست صمیمی رئیس دانشگاه بیرجند با دانشجویان

۳۰ مهر ۱۳۹۸ | ۰۸:۱۳ کد : ۴۹۷۳ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۶۰۴۳
جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه با دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند شامگاه دوشنبه ۲۹ مهرماه به همت شورای صنفی دانشجویان، معاونت دانشجویی و معاونت فرهنگی و اجتماعی در تالار ولایت برگزار شد.
نشست صمیمی رئیس دانشگاه بیرجند با دانشجویان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، این نشست صمیمی با حضور دکتر خامسان رئیس دانشگاه بیرجند، دکتر محسن خورشیدزاده معاون دانشجویی، دکتر محمدقادر قادری معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر محسن آیتی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، علیرضا منصوری مدیر دانشجویی، دکتر محمدحسین خسروی مدیر آموزشی، دکتر سامان فرزین مدیر روابط عمومی،  دکتر سیده عذری میرکاظمی مدیر تربیت بدنی و نمایندگان دانشجویان در شورای صنفی و نمایندگان تشکلها، شوراها و انجمن ها و جمع کثیری از دانشجویان برگزار گردید.
در ابتدای این نشست دانشجویان با ارائه نظرات و درخواست‌ها، انتقادات و پیشنهادات خود را ارائه نمودند.
دکتر خامسان با ابراز امیدواری برای تداوم اینگونه جلسات گفت: دانشجویان رکن اساسی دانشگاه هستند و ما به افتخارات کسب شده توسط دانشجویان افتخار می کنیم.
رئیس دانشگاه بیرجند به وضیعت کنونی کشور و جنگ تمام عیار اقتصادی اشاره کرد و افزود: با همدلی و همکاری می توان از این شرایط با سربلندی و افتخار عبور نماییم.
دکتر خامسان آموزش‌های کارآفرینی و ارتباط با جامعه را از ظایف اصلی دانشگاه برشمرد و بیان داشت: برای اولین بار در 10سال گذشته  2 درصد از بودجه دانشگاه در زمینه تجهیزات آزمایشگاهی هزینه شده است و در سال جاری نیز تمرکز برروی شبکه آزمایشگاه‌های دانشگاه است.
در ادامه باقی رئیس دانشگاه بیرجندو مدیران حاضر در نشست به سؤالات دانشجویان پاسخ دادند.
همچنین در این نشست دانشجویان درخواستهای خود را شامل موارد صنفی، آموزشی، فرهنگی و رفاهی از قبیل غذای سلف، سامانه پویا، کرسی‌های آزاد اندیشی، برنامه‌های انتخابات و مشکلات سنوات دانشجویان دکتری و ... بیان کردند.

آخرین ویرایش۳۰ مهر ۱۳۹۸