پیام رئیس دانشگاه به مناسبت آغاز سال جدید تحصیلی

۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۶:۲۰ کد : ۴۴۸۴ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۵۶۹۳
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند به‌مناسبت آغاز سال جدید تحصیلی پیام تبریکی صادر کرد.
پیام رئیس دانشگاه به مناسبت آغاز سال جدید تحصیلی

متن این پیام بدین شرح می‌باشد:

با فرارسیدن بهار علم و سال تحصیلی جدید، شروع دوباره و پرانرژی فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، در مسیر پیشرفت علمی و توسعه پایدار و رشد و تعالی در جامعه اسلامی آغاز می‌شود. این ایام سرآغاز دوره‌ای است که دانش‌پژوهان و جویندگان‌ علم راه را بر خود هموار نموده و با بهره‌گیری از دانش اساتید و دانشمندان، خویش را برای ایفای نقشی اثرگذار در آینده جامعه مهیا می‌سازند.

دانشگاه به عنوان نهادی اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و کارآفرینی و همچنین کانون تفکر و جوشش فکری در جامعه محسوب شده و در این راستا بر یکایک اعضای جامعه دانشگاهی فرض است که با ایجاد فضایی همراه با نشاط، در مسیر پویایی علمی و فرهنگی هم راستا با رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در محیط دانشگاه تلاش نمایند.

آغاز سال تحصیلی را به جامعه دانشگاهی، به خانواده بزرگ و پر مهر علم و فرهنگ  دانشگاه بیرجند و بویژه دانشجویان نو‌ورود، که برای نخستین بار به محیط مقدس دانشگاه گام نهاده‌اند صمیمانه تبریک گفته و برای همگان از درگاه خداوند متعال موفقیت، بهروزی و سعادت را آرزومندم.
امید است به فضل الهی، در طول سال تحصیلی جدید در جهت تهذیب، خود سازی و علم اندوزی، تلاش مضاعف نموده و در آینده با علم و معرفت بیشتر در جهت پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی مثمر ثمر باشیم. همچنین امید است دانشجویان گرامی نو‌ورود در سال تحصیلی پیش رو با تلاش، کوشش و انگیزه‌ والای دانش طلبی، در جهت ارتقای سطح علمی و تعمق باورهای دینی و توانایی‌های فرهنگی گامهای موثری بر‌دارند.

احمد خامسان
رئیس دانشگاه بیرجند

آخرین ویرایش۲۳ شهریور ۱۳۹۸