هم‌زمان با فرا رسیدن هفته دولت صادر گردید:

پیام رئیس دانشگاه بیرجند به‌مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند

۰۲ شهریور ۱۳۹۸ | ۲۰:۳۹ کد : ۴۳۲۵ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۴۶۰
هم‌زمان با فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند رئیس دانشگاه بیرجند پیام تبریکی صادر کرد.
پیام رئیس دانشگاه بیرجند به‌مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند به‌مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره دولت‌مردان شهید رجایی و باهنر، پیام تبریکی صادر کرد.

 متن این پیام بدین شرح می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
       هفته دولت، تجدید یادمان حضور دولتی مکتبی و یادآور ایثار و اخلاص دلاورمردان ایران اسلامی‌ شهیدان رجایی و باهنر‌ است و باید نام و خاطره آنان به‌عنوان الگو و سرمشقی ماندگار در تارک زندگی ما بدرخشد.
       روز کارمند، روز تجلیل از انسان‌های فرهیختهای است که باهدف خدمت به‌خلق و کسب رضایت حضرت دوست، همه همت و تلاش خود را در راه گشایش گره‌های زندگی انسان‌ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه به‌کار می‌گیرند.
       ثروت واقعی یک سازمان، نیروی انسانی متخصص، خلاق و باانگیزه‌ای است که اساس آن سازمان را تشکیل می‌دهند و یقینا، دست‌یابی به افتخارات و پیشرفت هر سازمانی، به‌تخصص، تعهد کاری و اخلاقی نیروی انسانی آن سازمان بستگی دارد و بدون ‌شک، بی‌توجهی به‌کرامت و حفظ حرمت چنین سرمایه‌ گران‌بهایی، خسارات جبران‌ناپذیری برای سازمان به‌همراه خواهد داشت.
       این‌جانب، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت و قدردانی از زحمات و تلاش‌های صادقانه همکاران سخت‌کوش و پرتلاش دانشگاه بیرجند و با تبریک روز کارمند به این عزیزان، از هنرمند آسمان و زمین- خداوند متعال- برای تمامی همکاران گرامی که با بهره‌گیری از تعهد، تخصص و حفظ کرامت انسانی، در راستای تعالی و پیشرفت آموزش‌عالی‌کشور و تربیت نسل فرهیخته، گام بر‌می‌دارند، آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون دارم.
 
احمد خامسان
رئیس دانشگاه بیرجند

آخرین ویرایش۱۳ شهریور ۱۳۹۸