انتصاب رئیس دانشگاه بیرجند به عنوان مسئول کمیته آموزشی، پژوهشی و اسناد دفاع مقدس

۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۹:۲۱ کد : ۴۳۰۲ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۵۸۶۲
به موجب ابلاغی از سوی محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی، دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند به سمت مسئول کمیته آموزشی، پژوهشی و اسناد دفاع مقدس منصوب شد.
انتصاب رئیس دانشگاه بیرجند به عنوان مسئول کمیته آموزشی، پژوهشی و اسناد دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، این ابلاغ به استناد تبصره یک ماده 11 اساسنامه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، مصوب مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) توسط استاندار خراسان جنوبی صادر گردیده است.
در بخشی از این ابلاغ آمده است: با استعانت از خداوند سبحان و نظر به سوابق، تعهد، تجارب ارزشمند و شایستگی های علمی و تخصصی با عنایت به تبصره 1 ماده 11 اساسنامه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مصوب مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) جنابعالی به عنوان مسئول کمیته آموزشی، پژوهشی و اسناد دفاع مقدس شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان خراسان جنوبی تعیین و منصوب می‍‌گردید. ان شاءالله با توکل و استمداد از خداوند تبارک و تعالی و پیروی از صراط نورانی حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) و شهیدان والامقام و پیروی از فرامین فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و بهره‌گیری از قابلیت‌های خود و توانمندی‌های استان و همکاران محترم در جهت انجام مأموریت‌های محوله در راستای حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس موفق و مؤید باشید.

آخرین ویرایش۳۰ مرداد ۱۳۹۸