بازدید رئیس دانشگاه بیرجند و کمیته اجرایی موزه، مرکز مفاخر و اسناد دانشگاه از کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس و دایره‌المعارف بزرگ جهان اسلام

۲۴ آذر ۱۳۹۸ | ۲۰:۵۵ کد : ۶۰۰۷ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۶۵۳۱
دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند به همراه مسئول راه‌اندازی موزه، مرکز مفاخر و اسناد دانشگاه و اعضای این مرکز از کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی و دایره‌المعارف بزرگ جهان اسلام بازدید کرد.
بازدید رئیس دانشگاه بیرجند و کمیته اجرایی موزه، مرکز مفاخر و اسناد دانشگاه از کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس و دایره‌المعارف بزرگ جهان اسلام

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند به همراه دکتر سیده عاطفه حسینی مسئول راه اندازی موزه و مرکز مفاخر و اسناد دانشگاه و دکتر رؤیا عقیلی عضو کمیته اجرایی موزه و مرکز مفاخر و اسناد از کتابخانه و موزه مجلس شورای اسلامی بازدید کردند.
در این بازدید دکتر خامسان رئیس دانشگاه با حجه الاسلام و المسلمین دکتر علی عماد مسئول کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
این بازدید به منظور فراهم کردن مقدمات انعقاد تفاهم نامه همکاری برای جمع آوری اسناد مرتبط با بزرگان و مفاخر استان خراسان جنوبی برگزار شد.
همچنین در این روز دکتر خامسان به همراه دکتر سیده عاطفه حسینی، دکتر رؤیا عقیلی و دکتر محمد امین ناصح  ضمن بازدید از دایره‌المعارف بزرگ جهان اسلام با دکتر سیدکاظم بجنوردی رئیس دایره‌المعارف بزرگ جهان اسلام و دکتر خالقی از اساتید بازنشسته دانشگاه هامبورگ دیدار کرد.
فراهم آوردن مقدمات تفاهم‌نامه همکاری جهت انتقال اسناد، مدارک و مجموعه زنده‌یاد دکتر محمدحسن گنجی مؤسس و اولین رئیس دانشگاه بیرجند به موزه دانشگاه از اهداف این بازدید بود.

آخرین ویرایش۲۵ آذر ۱۳۹۸