برگزاری مراسم معارفه رئیس دانشکده فنی فردوس

۲۹ آبان ۱۳۹۸ | ۱۲:۱۶ کد : ۵۴۲۰ اخبار برگزیده اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۶۹۷۹
مراسم معارفه دکتر مصطفی واحدی­‌پور رئیس دانشکده فنی فردوس با حضور دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند، مسئولین شهرستان فردوس، اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان این دانشکده در شهرستان فردوس برگزار شد.
برگزاری مراسم معارفه رئیس دانشکده فنی فردوس

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، مراسم معارفه دکتر مصطفی واحدی­‌پور رئیس دانشکده فنی فردوس روز سه‌شنبه 28 آبان 98 با حضور دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند، مسئولین شهرستان فردوس، اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان این دانشکده در سالن شهید آوینی شهرستان فردوس برگزار شد.
دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند ضمن تقدیر از منش، اخلاق و فرهنگ­ بالای مردم شهر فردوس اظهار داشت: بسیار خوشحالم که اینک دانشکده فنی فردوس وضعیت مناسبی دارد و با قدرت به مسیر پیشرفت ادامه می­‌دهد.
رئیس دانشگاه بیرجند با بیان اینکه هدف دانشگاه تربیت یک نسل متعهد است گفت: تلاش و تعامل دانشجویان و اساتید برای تحقق این امر بسیار لازم و ضروری است.
در ادامه دکتر خامسان ضمن تقدیر از زحمات دکتر اخگری، دکتر مصطفی واحدی‌­پور را به عنوان رئیس دانشکده فنی فردوس معرفی کرد.
حجت ­الاسلام و المسلمین بابایی، امام جمعه شهرستان فردوس نیز در این مراسم ضمن تشکر از زحمات انجام شده در دانشکده و آرزوی موفقیت برای ریاست جدید، بر تلاش بیشتر برای ارتقای جایگاه دانشکده تأکید کرد.
مهندس میرزایی فرماندار شهرستان فردوس نیز ضمن تقدیر و تشکر از خدمات دکتر اخگری رئیس قبلی دانشکده و آرزوی موفقیت برای دکتر واحدی‌پور رئیس جدید دانشکده گفت: دکتر واحدی­پور رئیس دانشکده فنی فروس فردی با سوابق علمی و پژوهشی برجسته است.
علی زال­‌حسینی نیز در این مراسم ضمن معرفی شهرستان فردوس به بیان پیشینه علمی و فرهنگی مردم این دیار پرداخت.
وی همچنین با اعلام فعالیت­‌های انجام شده دانشکده از ابتدای تأسیس تاکنون و قدردانی از زحمات رؤسای پیشین دانشکده، برای دکتر واحدی‌پور در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت نمود.
در ادامه دکتر واحدی‌­پور رئیس دانشکده فنی فردوس، ضمن تشکر از تمام کسانی که برای پیشرفت دانشکده تلاش کردند، به بررسی وضعیت فعلی دانشکده پرداخت.
رئیس دانشکده فنی فردوس با ارائه آماری جامع از فعالیت­‌های دانشکده از بدو تأسیس تاکنون بیان داشت: موفقیت دانشجویان در قبولی مقاطع بالاتر، اشتغال بیش از 50 درصدی فارغ التحصیلان در بازار کار و کسب رتبه های برتر علمی، فرهنگی و ورزشی توسط دانشجویان نشان از وجود استعدادهای فراوان در دانشکده دارد که نیازمند حمایت بیشتر برای شکوفائی آنها است.
وی با برشمردن اهداف و برنامه­‌های خود برای توسعه دانشکده، به مشکلات موجود از جمله کمبود فضای آموزشی اشاره نمود و درخواست کرد: مسئولین شهرستان برای رفع مشکلات دانشجویان و دانشکده و توسعه هر چه بیشتر آن مساعدت بیش از پیش داشته باشند.
در قسمت پایانی مراسم نیز سه نفر از نمایندگان تشکل­‌ها مطالبات و خواسته‌­های دانشجویان را بیان نمودند که دکتر خامسان توضیحاتی در پاسخ به درخواست­‌های آنها ارائه نمود.
 شایان ذکر است؛ پس از این مراسم، دکتر خامسان ابتدا مرکز تحقیقاتی خانه هوشمند دانشکده فنی فردوس را افتتاح کرد و سپس با اعضای هیأت علمی و کارکنان جهت بررسی مسائل جاری دانشکده تشکیل جلسه داد.

آخرین ویرایش۰۵ آذر ۱۳۹۸