انتصاب رئیس گروه همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه بیرجند

۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۴:۱۵ کد : ۷۳۲۶ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۷۵۸۳
دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند طی ابلاغی دکتر مهران تقی‌پور گرجی عضو هیأت علمی گروه آموزشی مهندسی برق ـ الکترونیک را به مدت دوسال به عنوان رئیس گروه همکاری‌های علمی بین‌المللی منصوب کرد.
انتصاب رئیس گروه همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه، در این ابلاغ آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی‌های علمی و اجرایی جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی و پژوهشی، به مدت دو سال به عنوان رئیس گروه همکاری‌های علمی بین‌المللی منصوب می‌شوید. اطمینان دارم با اتکال به خداوند سبحان و بهره‌گیری از مشارکت و همفکری همکاران دانشگاهی، منشاء خدمات ارزنده‌ای خواهید بود.
در آئین تکریم و معارفه رؤسای گروه همکاری‌های علمی بین‌المللی که صبح امروز شنبه 24 اسفند 98 در اتاق جلسات حوزه ریاست برگزار شد، دکتر خامسان با اشاره به جایگاه این گروه گفت: اقدامات خوبی همچون تأسیس اداره امور کنسولی، جذب نیرو و جذب دانشجویان خارجی و اختصاص مکان مناسب در این گروه انجام شده است.
دکتر آیتی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی از خدمات دکتر نویدی‌نیا و دکتر رضائیان‌دلوئی تشکر و قدردانی کرد و برای دکتر تقی‌پورگرجی آرزوی موفقیت نمود.
دکتر نویدی‌نیا رئیس سابق این گروه به اقدامات و فعالیت‌های انجام شده اشاره کرد و گفت: 50 تفاهم‌نامه با دانشگاه‌های معتبر، قرارداد اراسموس، رتبه بندی در تایمز، جذب شش عضو هیأت علمی وابسته، ترجمه سایت دانشگاه، طراحی بروشورهای معرفی دانشگاه به زبان‌ انگلیسی، ایجاد امور کنسولی، تدوین آئین نامه‌های مرتبط و جذب دانشجویان خارجی بخشی از فعالیت‌های گروه همکاری های علمی بین المللی است.
دکتر رضائیان دلوئی نیز به ترجمه سایت دانشگاه به دو زبان اردو و آلمانی اشاره کرد و بیان داشت: در این مدت کتابچه و بروشور بروز شده دانشگاه نیز آمده شد.
دکتر تقی‌پورگرجی از حسن اعتماد دکتر خامسان تشکر کرد و ضمن تأکید بر پیشرفت‌های حاصل در روابط بین الملل گفت: رسیدن به این نقطه یک کار سخت بود و تدوام این فرآیند و ادامه این مسیر کار سخت‌تری است و امیدوارم در ادامه این کار از تجربه و کمک این دوستان بهره‌مند شویم.
دکتر تقی‌پور‌گرجی سال 1395 مدرک دکتری تخصصی خود را در رشته مهندسی برق - الکترونیک (کاربرد بازشناسی الگو) از دانشگاه بیرجند دریافت کرد.
برگزیده بنیاد ملی نخبگان، برگزیده به‌عنوان استاد سرآمد خراسان جنوبی از سوی بنیاد ملی نخبگان، دبیر اجرایی اولین کنفرانس ملی سیستم‌ها و فناوری‌های محاسباتی در مراقبت از سلامت، دبیر انتشارا اولین کنفرانس بازشناسی الگو و تحلیل تصویر ایران، عضو باشگاه محققان جوان در ایران، عضو دائم و پیوسته انجمن بینایی ماشین بینایی و پردازش تصویر در ایران، انتشار 12 مقاله علمی و پژوهشی، 9مقاله کنفرانسی، 11 مقاله ISI، نه عنوان مقاله کنفرانسی، معاون گروه آموزشی الکترونیک، نائب رئیس انجمن علمی پدافند غیرعامل خراسان جنوبی، رابط آموزشی و پژوهشی دانشگاه بیرجند در حوزه پدافند غیرعامل‌، عضو وابسته کمیته پدافند غیرعامل دانشگاه بیرجند بخشی از سوابق علمی و اجرایی ایشان است.
همچنین دکتر خامسان در نامه‌های جداگانه‌ای ضمن موافقت با استعفای دکتر نویدی‌نیا رئیس گروه همکاری‌های علمی بین المللی و دکتر رضائیان‌دلوئی دستیار این گروه از تلاش‌های بی‌دریغ و مثمرثمر آنها قدردانی کرد.

 

{رزومه}

آخرین ویرایش۱۶ فروردین ۱۳۹۹