پیام تسلیت قائم مقام وزیر و معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری به رئیس دانشگاه بیرجند در پی درگذشت معاون دانشجویی دانشگاه بیرجند

۰۲ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۳ کد : ۱۴۰۸۵ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۶۲۰
دکتر عبدالرضا باقری قائم مقام وزیر علوم تحقیقات و فناوری و دکتر غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری طی پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت دکتر محسن خورشیدزاده معاون دانشجویی دانشگاه را به دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجندتسلیت گفتند.
پیام تسلیت قائم مقام وزیر و معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری به رئیس دانشگاه بیرجند در پی درگذشت معاون دانشجویی دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر عبدالرضا باقری قائم مقام وزیر علوم تحقیقات و فناوری و دکتر غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری طی پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت دکتر محسن خورشیدزاده معاون دانشجویی دانشگاه را به دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجندتسلیت گفتند.

تن پیام‌ها به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر خامسان
رئیس محترم دانشگاه بیرجند
با سلام و احترام،
سوگ در گذشت همکار گرامی جناب آقای دکتر محسن خورشیدزاده معاون محترم دانشجویی آن دانشگاه درد و مصیبت دیگری است که متأسفانه جامعه علمی کشور، چون دیگر قشرهای جامعه،این روز ها دست به گریبان آن  است؛ با کمال تأسف این مصیبت دردناک را به جناب عالی، و همه همکاران گرانقدر آن دانشگاه و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می کنم.  غفران و رحمت واسعه الهی برای آن عزیز؛ شکیبایی و تن درستی برای خانواده و دوستانش مسألت دارم. 
روان شان شاد
غلامرضا غفاری

-----------------------------

جناب آقای دکتر خامسان
با سلام و احترام،
این روزها شنیدن خبر درگذشت همکاران عزیز از جمله آقای دکتر محسن خورشیدزاده معاون دانشجویی آن دانشگاه واقعا  دردناک است. با دلی آکنده از درد، و با کمال تاسف پرواز نابهنگام  روح پاک این همکار عزیز  به آسمان الهی در ایام سوگواری سالار شهیدان، امام حسین (ع)، به  جنابعالی، خانواده   محترم ایشان و همکاران محترم  دانشگاه بیرجند تسلیت گفته و آرامش روان آن زنده یاد و سلامتی و بردباری خانواده  محترم و همه ی بازماندگان سوگوار ایشان را از درگاه الهی مسألت می نمایم.
انشاءالله خداوند بزرگ و بخشنده روح  پاکشان را با ابا عبدالله الحسین و سایر ارواح طیبه شهیدان دشت خونین کربلا همنشین سازد.
عبدالرضا باقری

 

آخرین ویرایش۰۲ شهریور ۱۴۰۰