نشست معاون آموزشی و مدیران حوزه آموزش با کارکنان حوزه معاونت آموزشی

۰۳ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۴ کد : ۱۸۶۷۸ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۰۵۵
نشست صمیمی کارکنان حوزه معاونت آموزشی با حضور معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، مدیران حوزه آموزش روز دوشنبه مورخه ۱۴۰۱/۰۳/۰۲در محل سالن بشارت دانشگاه برگزار گردید.
نشست معاون آموزشی و مدیران حوزه آموزش با کارکنان حوزه معاونت آموزشی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در نشست صمیمی کارکنان حوزه معاونت آموزشی که با حضور معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه برگزار شد، دکتر سیدجواد حسینی واشان حوزه آموزش را به دلیل ارتباطات فراوان بعنوان مهم‌ترین بخش دانشگاه دانست و اذعان کرد: انجام درست امور در کلیه حوزه‌ها باعث ارائه سیمایی مطلوب از دانشگاه در ذهن مراجعان خواهد شد. در همین راستا همه کارکنان باید نقش خود را به درستی شناخته و وظایف محوله را به نحو احسن ایفا نماید. ایشان در ادامه به رهنمودی از مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: "هر حرکتی در نظام جمهوری اسلامی که خدمتی برای پیشرفت باشد از لحاظ مادّی و معنوی اجر دارد؛ بنابراین باید خدمت خود را خالص کرد." طبق فرمایش مقام معظم رهبری کارگزاران باید فرصت خدمت را مغتنم شمرده و از آن به درستی استفاده کنند. خدمت اگر صریح، شفّاف و به موقع باشد بالاترین رضایتمندی را به دنبال خواهد داشت.
 معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه افزود: توجه به تکریم ارباب رجوع، تلاش برای حل مشکلات دانشجویان از جمله منعکس کردن مشکلات فرایندهای غیر حضوری دانشگاه، بسیار حائز اهمیّت بوده و در نهایت در موفقیّت و ترویج جایگاه و پذیرش دانشجو نیز تأثیرگذار خواهد بود. ایشان در ادامه سخنان خود از همکاران حوزه معاونت آموزشی تقاضا نمود فضای صمیمی و دوستانه را بین خود تقویت نموده تا رضایت دانشجویان و به تبع آن ارتقای جایگاه دانشگاه بیرجند حاصل گردد.
در ادامه جلسه دکتر خسروی مدیریت امور آموزشی دانشگاه؛ هدف اصلی حوزه مدیریت آموزشی را حفاظت و مراقبت از قوانین آموزشی که از آن به عنوان ناموس دانشگاه یاد می‌شود و مواجه احسن با تمام کسانی که ذینفع حوزه آموزشی هستند (دانشجویان، اعضای هیئت علمی، و نهادهای بالادستی) بیان نمود و یکی از مهم‌ترین وظایف کارکنان را انجام امور با روی گشاده برای کلیه مخاطبین دانستند. ارائه پیشنهادات و نظرات سایر مدیران حوزه آموزش نیز بخشی دیگر از این نشست صمیمی بود.
در ادامه جلسه کارکنان حوزه ضمن معرّفی اجمالی خود و شرح وظایف مرتبط، به بیان مشکلات و ارائه پیشنهادات حوزه خود پرداختند. در خاتمه دکتر حسینی واشان ضمن تشکر مجدّد از زحمات کلیه همکاران قول مساعد برای پیگیری و رفع مشکلات بیان شده از سمت مدیران و کارکنان را دادند.

آخرین ویرایش۰۳ خرداد ۱۴۰۱