گسترش ارتباطات بین دانشگاه جامی هرات افغانستان و دانشگاه بیرجند

۰۴ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۰ کد : ۱۸۷۲۷ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۳۹۵
به منظور گسترش ارتباطات با دانشگاه بیرجند جلسه دیدار نمایندگان دانشگاه جامی هرات افغانستان روز چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ برگزار شد.
گسترش ارتباطات بین دانشگاه جامی هرات افغانستان و دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند؛ به منظور گسترش ارتباطات و بررسی راه های اجرایی شدن تفاهم نامه منعقده بین دانشگاه جامی هرات افغانستان و دانشگاه بیرجند جلسه‌ای با حضور نمایندگان دانشگاه جامی هرات افغانستان و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و رئیس گروه همکاری های علمی بین المللی دانشگاه صبح روز چهارشنبه 4 خرداد 1401 در دانشگاه بیرجند برگزار شد. 
در ابتدای جلسه دکتر حسینی واشان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ضمن خوش آمد گوئی و عرض خیرمقدم به حاضرین در جلسه؛ به معرفی اجمالی دانشگاه بیرجند و توانمندی‌های آن پرداخت، ایشان در ادامه سخنان خود اعلام کرد: دانشگاه بیرجند آمادگی و ظرفیت برگزاری کارگاه‌‌ها آموزشی و دوره‌های آموزشی کوتاه مدت و بلندمدت، پذیرش دانشجو و اساتید دانشگاه کشور افغانستان برای مقاطع تحصیلات تکمیلی را دارد.
در ادامه نمایندگان دانشگاه جامی هرات ضمن تشکر از همراهی دانشگاه بیرجند و برگزاری این نشست؛ خواستار برگزاری دوره های مدیریت آموزشی، روش‌های تحقیق و برگزاری دوره‌های تحصیلات تکمیلی شدند.
در پایان جلسه نیز دکتر حاجیانی رئیس گروه همکاری های علمی– بین‌المللی دانشگاه بیرجند به شرح خدمات و تسهیلات ویژه ای که دانشگاه بیرجند برای دانشجویان غیرایرانی در نظر گرفته است از جمله بورسیه‌های تحصیلی، خدمات رفاهی، خدمات کنسولی اشاره کرد و در انتها مقرر شد طرفین در تعامل و همکاری بیشتر نسبت به اجرایی شدن تفاهم نامه اقدام نمایند.

آخرین ویرایش۰۴ خرداد ۱۴۰۱