برگزاری آیین تکریم و معارفه رئیس گروه همکاری‌های علمی بین المللی

۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۹ کد : ۱۹۶۶۰ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۹۳۶
آیین تکریم دکتر محمود حاجیانی؛ رئیس سابق گروه همکاری‌های علمی بین المللی و معارفه دکتر حسین نویدی‌نیا؛ رئیس گروه همکاری‌های علمی بین المللی امروز شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ با حضور سرپرست دانشگاه، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و مدیران حوزه ریاست در سالن شکوه شرق دانشگاه برگزار شد.
برگزاری آیین تکریم و معارفه رئیس گروه همکاری‌های علمی بین المللی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر لامعی؛ سرپرست دانشگاه بیرجند در این مراسم  از خدمات دکتر حاجیانی در جذب دانشجویان و عقد تفاهم نامه‌ها با کشورهای مختلف و فراهم کردن زمینه‌ فعالیت‌های علمی قدردانی کرد. سرپرست دانشگاه با اشاره به انگیزه قوی دکتر نویدی‌نیا در سمت رئیس گروه همکاری‌های علمی بین المللی ادامه داد: حوزه بین الملل می‌تواند در بهبود رتبه و رنک دانشگاه تأثیر بسزایی داشته باشد. وی عنوان کرد: لازم است بیش از گذشته به فعالیت‌های علمی، ایجاد زمینه‌های مشترک تبادل و تعامل علمی و حرکت در مسیر برنامه راهبردی جذب دانشجویان بین المللی افغانستانی براساس سیاست‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدام شود. وی در پایان یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، شهدای حرم و سرداران شهید، سردار سلیمانی، سردار همدانی و سردار حججی که در راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی و تثبیت امنیت کشور جانفشانی کردند را گرامی داشت.
در ادامه دکتر حاجیانی؛ رئیس سابق این گروه با تشکر از کارشناسان این مجموعه، جذب دانشجویان بین المللی از کشور افغانستان و اشتغال به تحصیل حدود 300 دانشجوی بین المللی را بخشی از اقدامات دوره یکساله مدیریت خویش برشمرد و تأکید کرد: دریافت کارگروه افغانستان توسط دانشگاه بیرجند در وزارت علوم  بسیار راه گشا و تسهیل کننده جذب دانشجویان خواهد بود و لازم است اعضای محترم هیأت علمی  به فرصت‌های مطالعاتی نگاه ویژه‌ای داشته باشند.
دکتر نویدی‌نیا، رئیس گروه همکاری‌های علمی بین المللی با قدردانی از دکتر لامعی به سبب اعتماد به ایشان، افزود: تلاش‌های دکتر حاجیانی و دکتر فرزین باعث اعتلا و معرفی هرچه بیشتر دانشگاه شده است و امیدوارم حضورمان در این جایگاه باعث تنزل جایگاه دانشگاه نشود. وی به پیشینه حوزه بین الملل اشاره کرد و گفت: در حد توان خود با حمایت تمامی حوزه‌های دانشگاه و همکاری کارکنان این مجموعه در حیطه جذب دانشجویان، تفاهم نامه‌ها، مبادلات علمی و رشد رتبه دانشگاه همت خواهیم گمارد.
دکتر حسینی‌واشان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه با تقدیر از خدمات دکتر حاجیانی و آرزوی موفقیت برای دکتر نویدی‌نیا، افزود: به مرحله عمل رساندن تفاهم نامه‌های منعقده در سالیان گذشته و ارتباطات بین المللی و جذب دانشجویان بین الملل بخشی از انتظارات موجود از این حوزه است.

آخرین ویرایش۲۳ مرداد ۱۴۰۱