برگزاری جلسه تکریم و معارفه مدیران گروه‌های معارف اسلامی و صنایع دستی

۱۸ مهر ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۶ کد : ۲۰۳۹۴ اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۶۱۲
جلسه تکریم و معارفه مدیران گروه‌های آموزشی صنایع دستی و معارف اسلامی بعداز ظهر روز دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ در محل سالن رسانه دانشگاه بیرجند برگزار شد. 
برگزاری جلسه تکریم و معارفه مدیران گروه‌های معارف اسلامی و صنایع دستی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این جلسه دکتر حسینی‌واشان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه با تبریک و تهنیت میلاد نبی مکرم اسلام خاتم الانبیاء حضرت محمد مصطفی(ص) و همچنین میلاد رئیس مذهب تشیع حضرت امام جعفرصادق(ع) و هفته وحدت از زحمات و تلاش‌های ارزنده دکتر محمدمهدی دیانی و فرزانه فخر مدیران سابق گروه‌های آموزشی معارف و صنایع دستی تقدیر و تشکر کرد و برای مدیران جدید این گروه‌ها دکتر مصطفی فروتن و دکتر مژگان خیرالهی آرزوی موفقیت کرد.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه افزود: نظم و انضباط یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت کاری است که حضور به موقع مدیران گروه در محل کار و پاسخگویی به دانشجویان و اعضای هیأت علمی و یاوران علمی بخشی از این انتظارات است.
وی همچنین به اثرگذاری اجتماعی و نقش و رسالت گروه معارف در حفظ و صیانت از دستاوردهای نظام اسلامی تأکید کرد و به شرح وظایف مدیران گروه پرداخت و نکات مهم آموزشی را یادآوری کرد. در پایان مراسم نیز با اهدای هدایایی از زحمات مدیران گروه تقدیر و تجلیل به عمل آمد. لازم به ذکر است؛ طی احکامی جداگانه از سوی دکتر لامعی رئیس دانشگاه بیرجند، دکتر مصطفی فروتن به سمت مدیر گروه آموزشی معارف اسلامی و دکتر مژگان خیرالهی به سمت مدیر گروه صنایع دستی  به مدت دو سال منصوب شدند.

آخرین ویرایش۱۹ مهر ۱۴۰۱