انتصاب سرپرست گروه آموزشـی مهندسی مخابرات دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر

۱۹ آذر ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۱ کد : ۲۱۷۵۸ اخبار دانشکده‌ها
تعداد بازدید:۱۸۶۷
طی ابلاغی از سوی دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه بیرجند، دکتر محمدرضا خورشیدی، عضو هیأت علمی گروه مهندسی برق- مخابرات به عنوان سرپرست گروه آموزشی مهندسی مخابرات دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر منصوب شد.
انتصاب سرپرست گروه آموزشـی مهندسی مخابرات دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این ابلاغ آمده است؛ نظر به مراتب تعهـد، تجـارب و شایسـتگی‌های علمی و اجرایی جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سـمت آموزشـی و پژوهشی، به عنوان سرپرست گروه آموزشـی مهندسی مخابرات دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر منصوب می‌شوید. مقتضی است ضمن مطالعه دقیق سـند چشم‌انداز و برنامۀ 5 سـاله گروه، در خصوص نظارت بر حسن اجرای آیین‌نامه جامع مـدیریت دانشـگاه‌ها و مؤسـسات آموزش عالی، پژوهشـی و فناوری، رئوس انتظارات دانشـگاه(بر اساس شـرح وظایف سازمانی، مصوبات هیأت نظارت، ارزیابی و تضـمین کیفیت و سـند چشم‌انداز) و دستورالعمل میزان و نحوه حضور و فعالیت اعضای هیأت علمی دانشگاه در طرح‌های تمام وقت عادی و ویژه اقدام لازم مبذول فرمایید.
دکتر خورشیدی در سال 1396 مدرک دکتری تخصصی خود را در رشته مهندسی برق -مخابرات میدان و امواج از دانشگاه شاهد تهران کسب کرد. وی استادیار گروه مخابرات دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر است. 
همچنین در پایان دوره انتصاب  دکتر محمدحسن مجیدی در سمت مدیر گروه آموزشی مهندسی مخابرات دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر، دکتر لامعی، رئیس دانشگاه بیرجند ضمن آرزوی توفیق برای ایشان در مسـئولیت جدیـد (رئیس پـارک علم و فنـاوری خراسان جنوبی) مراتب قدرشناسـی و سـپاس خود را از تلاش‌هـای مجـدانه و مثمرثمر وی اعلام کرد.

دریافت رزومه

آخرین ویرایش۱۹ آذر ۱۴۰۱