جلسه معارفه مدیران گروه‌های آموزشی

۱۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۳ کد : ۲۲۶۱۰ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۷۳۳
جلسه معارفه مدیران گروه‌های آموزشی برق - مخابرات، معدن، زیست شناسی، ریاضی و محیط زیست بعدازظهر سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ در اتاق جلسات معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه برگزار گردید.
جلسه معارفه مدیران گروه‌های آموزشی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در جلسه معارفه مدیران گروه‌های آموزشی، دکتر سیدجواد حسینی.واشان، معاون آموزشی دانشگاه ضمن عرض تبریک ماه رجب، ایام الله دهه مبارک فجر و عرض خداقوت بابت برگزاری مطلوب امتحانات در شرایط سخت کمبود وافت فشار گاز از زحمات روسای دانشکده‌ها، اساتید و کلیه عوامل برگزاری آزمون تقدیر و تشکر کرد. ایشان در ادامه ضمن ارائه خلاصه‌ای از شرح وظایف مدیران گروه از جمله حضور منظم در محیط کار و پاسخگوئی به دانشجویان به نقش مهم و کلیدی مدیران گروه در ایجاد نظم و انضباط اشاره کرد و آن را عاملی برای موفقیت گروه و در نهایت دانشگاه دانست. در پایان جلسه ضمن تشکر مجدد از زحمات مدیران سابق گروه با اهدای هدایایی از ایشان قدردانی و برای مدیران گروه جدید در ادامه مسیر آرزوی توفیق شد.
لازم به توضیح است؛ طی احکامی جداگانه‌ای از سوی دکتر لامعی، رئیس دانشگاه بیرجند، دکتر مرتضی قربانی به سمت مدیرگروه آموزشی زیست شناسی، دکتر محمدرضا خورشیدی بعنوان مدیرگروه برق- مخابرات، دکتر سعید یوسفی مدیر گروه معدن، دکتر محمدرضا رضائی مدیر گروه محیط زیست و دکتر اعظم کاهنی مدیر گروه آموزشی ریاضی به مدت دو سال منصوب شدند.

آخرین ویرایش۱۲ بهمن ۱۴۰۱