در حوزه معاونت آموزشی انجام شد

مراسم تکریم و معارفه چهار مدیر گروه آموزشی

۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۸:۱۶ کد : ۲۳۵۴۵ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۸۸۵
جلسه تکریم و معارفه مدیران گروه‌ آموزشی گیاه پزشکی و باغبانی، مدیر گروه برق دانشکده فنی فردوس، مدیر گروه فیزیک و مدیر گروه علوم دامی روز دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ در حوزه معاونت آموزشی برگزار شد.
مراسم تکریم و معارفه چهار مدیر گروه آموزشی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در جلسه معارفه مدیران گروه‌های آموزشی، دکتر سیدجواد حسینی واشان، معاون آموزشی دانشگاه ضمن عرض تبریک عید سعید فطر و قبولی طاعات و عبادات در ماه ضیافت الهی خلاصه‌ای از شرح وظایف مدیران گروه از جمله حضور منظم در محیط کار و پاسخگوئی به دانشجویان، همدلی و صمیمیت در محیط کاری، به نقش مهم و کلیدی مدیران گروه در ایجاد نظم و انضباط اشاره کرد و گفت: سند چشم انداز دانشگاه بعنوان سند اصلی هدف گذاری گروه، دانشکده و دانشگاه است و گروه‌ها می بایست حداکثر همت خود را در جهت تحقق آن بکار گیرند. پایش رشته‌ها، ایجاد رشته‌‌های جدید بویژه بین رشته‌ای می‌تواند در توسعه و نوآوری گروه‌های آموزشی بسیار موثر باشد و عاملی برای موفقیت گروه و در نهایت دانشگاه خواهد بود. در پایان جلسه ضمن استماع نظرات حاضرین در جلسه از زحمات مدیران سابق تجلیل و قدردانی شد.
لازم به توضیح است؛ طی احکامی جداگانه‌ای از سوی دکتر لامعی، رئیس دانشگاه بیرجند، دکتر جواد نوعی به سمت مدیرگروه آموزشی گیاه پزشکی و باغبانی، مهندس محمد سروری بعنوان مدیرگروه آموزشی برق در دانشکده فنی فردوس و دکتر رضا فلاح و دکتر حسین نعیمی پور یونسی به مدت دو سال بعنوان مدیران گروه آموزشی فیزیک و علوم دامی منصوب شدند.

آخرین ویرایش۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲