در حوزه معاونت آموزشی دانشگاه برگزار گردید:

نشست معاون آموزشی دانشگاه با مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان قائنات

۱۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۴:۴۷ کد : ۲۴۲۶۸ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۶۰۱
نشست سه جانبه معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه با رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل کارخانه دام قائن طیور و پارک علم و فناوری، شهرستان قائن برگزار شد.
نشست معاون آموزشی دانشگاه با مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان قائنات

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه بیرجند؛ نشست سه جانبه معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه با رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل کارخانه دام قائن طیور و پارک علم و فناوری، شهرستان قائن برگزار شد. در این نشست دکتر حسینی واشان؛ معاون آموزشی دانشگاه بیرجند ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در جلسه بر آمادگی دانشگاه جهت همکاری در زمینه‌های بورسیه دانشجویی مورد نیاز کارخانه، انجام آزمایشات مورد نیاز خوراک دام، تعریف موضوعات پایان نامه‌ها و رساله‌های مورد نیاز و ارائه خدمات مشاور علمی تأکید کرد.
در ادامه مهندس پردل؛ رئیس هیئت مدیره کارخانه دام قائن طیور ضمن ارائه گزارشی از مشکلات صنعت خوراک دام و مرغداری‌ها به همکاری و استفاده از ظرفیت و توان تخصصی فارغ التحصیلان و بورسیه های دانشجویی دانشگاه بیرجند اشاره کرد.
همچنین مهندس انصاری؛ مدیر عامل، دکتر فرخنده و دکتر کیانی اعضای کمیته تحقیقات شرکت تعاونی مودت قائن در مورد آنالیز مواد خوراکی و جیره‌ها و انجام تحقیقات مورد نیاز در مورد تولید افزودنی‌های خوراکی گفتگو کردند.
در پایان این نشست مدیر پارک علم و فناوری قائن از برگزاری این نشست سه جانبه ابراز خشنودی کرد و گفت: پارک علم و فناوری به عنوان حلقه واسط دانشگاه و صنعت، آمادگی همکاری در زمینه‌های مختلف  را دارد و علاوه بر آن کارخانه خوراک دام طیور به عنوان یکی از مجموعه‌های فناور شهرستان  نیز آمادگی دارد در انجام هرگونه کار تحقیقاتی با دانشگاه همکاری نماید.

آخرین ویرایش۱۷ خرداد ۱۴۰۲