همزمان با سراسر کشور:

حدود ۱۳ هزار داوطلب خراسان جنوبی در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ به رقابت می‌پردازند

۱۲ تیر ۱۴۰۲ | ۰۸:۴۹ کد : ۲۴۴۸۱ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۱۷۷۳
دکتر حسینی واشان، معاون آموزشی دانشگاه بیرجند و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش، روز شنبه ۱۰ تیرماه ۱۴۰۲ در نشستی با نمایندگان تام الاختیار و نمایندگان حفاظت شهرستان ها، گفت: ۱۲۷۷۸ داوطلب در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی به رقابت می‌پردازند.
حدود ۱۳ هزار داوطلب خراسان جنوبی در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ به رقابت می‌پردازند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، روز شنبه 10 تیرماه نشستی با حضور معاون آموزشی دانشگاه بیرجند و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و نمایندگان تام الاختیار و نمایندگان حفاظت شهرستان ها و مدیران حوزه‌های برگزاری آزمون؛ در محل سالن شکوه شرق دانشگاه بیرجند برگزار گردید. در ابتدای جلسه دکتر حسینی واشان ضمن تبریک فرارسیدن دهه ولایت و امامت؛ به بیان اهمیت برگزاری مطلوب کنکور سراسری و ظرفیت آن در جهت جذب داوطلب پرداخت.
ارائه گزارش آماری از تعداد داوطلبان؛ مرور مختصر دستورالعمل سازمان سنجش و بحث و تبادل نظر و استفاده از تجارب سایر شهرستان ها در برگزاری کنکورهای سراسری از بخش های دیگر این نشست بود.
لازم به ذکر است نوبت دوم کنکور سراسری در تیرماه 1402 با رقابت 12778 داوطلب در استان (تعداد 7214 داوطلب زن، 5564 داوطلب مرد) و در روزهای 14 و 15 تیرماه در دو نوبت صبح و عصر و در 5 گروه آزمایشی ریاضی فیزیک، علوم انسانی، هنر، تجربی و زبان برگزار خواهد شد.

آخرین ویرایش۱۲ تیر ۱۴۰۲