در حوزه معاونت آموزشی صورت پذیرفت:

تقدیر از مدیر سابق امور آموزشی دانشگاه

۰۹ آبان ۱۴۰۲ | ۱۴:۴۱ کد : ۲۵۶۰۱ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۲۴۴
در حاشیه هفدهمین جلسه شورای مدیران آموزشی، جلسه تقدیر از خدمات دکتر محمد حسین خسروی ، مدیر سابق امور آموزشی و معارفه دکتر غیاثی، مدیر جدید آموزش دانشگاه با حضور مدیران این حوزه و تعدادی از نمایندگان کارکنان حوزه آموزش روز دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ در حوزه معاونت آموزشی برگزار شد.
تقدیر از مدیر سابق امور آموزشی دانشگاه

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در ابتدای جلسه، دکتر حسینی‌واشان، معاون آموزشی  و تحصیلات تکمیلی، ضمن تقدیر از خدمات ارزنده آدکتر خسروی درزمان تصدی این پست به جایگاه مهم آموزش به عنوان رکن اساسی دانشگاه اشاره  کرد و برای دکتر غیاثی در ادامه این مسیر آرزوی موفقیت کرد.
و ی همچنین خواستار پیگیری و برنامه ریزی جهت افزایش جذب دانشجویان توانمند؛ افزایش توان اشتغال پذیری دانشجویان ؛ رو نمایی از سامانه های دانشگاه در جهت تحقق دولت الکترونیک و کاهش مراجعات حضوری ؛ پیگیری جهت جذب دانشجویان نیازمحور با هدف نقش آفرینی دانشگاه کارآفرین از مدیر جدید امور آموزشی شدند. در ادامه همکاران حوزه آموزش نیز به نیابت از سایر کارکنان از تلاشهای بی وقفه و خستگی ناپذیر دکتر خسروی قدردانی و به بیان برخی مشکلات در حوزه کاری خود پرداختند. در پایان مراسم از زحمات مدیر سابق آموزشی با اهدای هدیه قدردانی به عمل آمد.

آخرین ویرایش۰۹ آبان ۱۴۰۲