برگزاری جلسه معارفه رئیس، معاون آموزشی و مدیرگروه آموزشی آمار پردیس علوم پایه

۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۱:۱۶ کد : ۴۴۰۸ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۷۲۰۳
جلسه معارفه رئیس و معاون آموزشی پردیس و مدیرگروه آموزشی پردیس علوم پایه آمار صبح امروز در محل دفتر معاون آموزشی برگزار شد.
برگزاری جلسه معارفه رئیس، معاون آموزشی و مدیرگروه آموزشی آمار پردیس علوم پایه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، جلسه معارفه دکتر سیدمرتضی موسوی  رئیس پردیس علوم پایه، دکتر علیرضا جانفدا معاون آموزشی پردیس علوم پایه و دکتر فاطمه یوسف‌زاده مدیرگروه آموزشی آمار صبح امروز سه شنبه 12 شهریور 1398 در محل معاونت آموزشی برگزار شد.
دکتر محسن آیتی معاون آموزشی دانشگاه با اشاره به ایجاد پردیس علوم پایه با تلفیق دانشکده علوم و دانشکده علوم ریاضی و آمار و همچنین جابه‌جایی دانشکده های علوم تربیتی و روانشناسی و علوم ورزشی،  این اقدامات را علی‌رغم ایجاد برخی محدویت‌ها جهت افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه مالی و انسانی لازم و ضروری دانست.
دکترآیتی در ادامه بروز‌رسانی برنامه های درسی و آموزشی در جهت اشتغال‌پذیری دانشجویان، ارتباط مستمر با دانشجویان، جهت دهی پایان‌نامه‌ها به سمت رفع مشکل از جامعه و اشراف کامل بر مقررات آموزشی را ازجمله وظایف مهم مسئولین آموزشی دانشگاه بیان کرد.
وی با اشاره به مناسب نبودن جایگاه علمی دانشگاه بیرجند با توجه به قدمت آن گفت: دانشگاه بیرجند با توجه به زیرساخت‌های موجود، توانایی و ظرفیت پیشرفت و ارتقاء را دارد.
دکتر موسوی نیز سنخیت مشترک موارد آموزشی و اداری دو دانشکده علوم و علوم ریاضی و آمار را از جمله دلایل تلفیق این دو دانشکده دانست و از تلاش‌ها و زحمات همکاران در دانشکده‌های علوم و ریاضی تقدیر و تشکر کرد.
وی  در ادامه از دکتر جانفدا و دکتر یوسف زاده بابت قبول مسئولیت تشکر و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.
دکتر یوسف زاده نیز ضمن تشکر از حسن اعتماد رئیس دانشگاه، به ظرفیت‌های مرکز مشاوره آماری اشاره کرد و عنوان کرد: جهت رونق این مرکز، باید به گروه‌های آموزشی توجه بیشتری کرد.

آخرین ویرایش۱۳ شهریور ۱۳۹۸