رونمایی از منشور اخلاقی اساتید دانشگاه بیرجند

۱۸ آبان ۱۳۹۸ | ۱۷:۳۴ کد : ۵۲۱۳ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۶۴۶۰
مراسم رونمایی از منشور اخلاقی اساتید دانشگاه بیرجند پیش از ظهر امروز ۱۸ آبان ۱۳۹۸ با حضوردکتر مصطفی معین، رئیس انجمن اخلاق در علم و فناوری، دکتر احمد خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند و جمعی از اساتید دانشگاه در محل سالن فرهنگ معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار شد.
رونمایی از منشور اخلاقی اساتید دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند در ابتدای این جلسه با عرض خیرمقدم به دکتر معین، گفت: دانشگاه بیرجند بخشی از پیشرفت و توسعه خود را مدیون خدمات ارزنده‌ دکتر معین در زمان وزارت ایشان می داند.
رئیس دانشگاه بیرجند با تأکید بر این نکته که تبدیل مجتمع آموزش عالی به دانشگاه بیرجند در زمان تصدی ایشان صورت گرفت، به نقش دانشگاه در تربیت نیروی انسانی اشاره کرد و افزود: دانشگاه بیرجند اخلاق مدارترین اعضای هیئت علمی را در خود می بیند و با توجه به مراسم امروز دانشگاه بیرجند از رونمایی از این منشور استقبال می کند.
در ادامه دکتر محسن آیتی معاون آموزشی دانشگاه نیز گزارشی از روند شکل گیری این منشور را از ابتدا تاکنون ارائه کرد.
در ادامه این جلسه، دکتر مصطفی معین، رئیس انجمن اخلاق در علوم و فناوری ضمن تبریک ماه ربیع الاول گفت: بایستی اتفاق امروز را که همراه با آغاز ماه ربیع لاول است به فال نیک گرفت. وی در ادامه ضمن ذکر برخی از نام آوران خراسان جنوبی به رسالت‌های اخلاقی اساتید اشاره کرد و گفت: اساتید بایستی به عنوان قشر فرهیخته جامعه نقش و رسالت خود را نسبت به دانشگاه، دانشجو و جامعه بخوبی ایفا کنند.
دکتر معین ضمن بیان شکاف موجود بین جامعه و دانشگاه در شرایط حاضر گفت: اساتید بایستی مسئولیت‌های اخلاقی خود را به نحو مناسب و صحیح انجتم دهند.
شایان ذکر است در پایان این مراسم رونمایی از منشور اخلاقی اساتید انجام شد و از دست اندرکاران تهیه این منشور تقدیر بعمل آمد.

آخرین ویرایش۱۸ آبان ۱۳۹۸