برگزاری جلسه هم‌اندیشی اساتید راهنمای استعداد درخشان دانشگاه

۲۷ آبان ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۸ کد : ۵۳۸۶ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۵۲۷۹
جلسه هم‌اندیشی اساتید راهنمای استعداد درخشان با حضور دکترمحسن آیتی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و دکتر سیده عاطفه حسینی رئیس گروه استعداد درخشان دانشگاه امروز دوشنبه ۲۷ آبان در محل معاونت آموزشی برگزار شد.
برگزاری جلسه هم‌اندیشی اساتید راهنمای استعداد درخشان دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند،  دکتر آیتی ضمن تشکر از تلاش‌های اساتید راهنما و کسب رتبه‌های برتر در المپیاد علمی دانشجویی کشوری بر اهمیت استعدادیابی و اجرایی نمودن شیوه‌نامه‌های مرتبط با آن  و همکاری اساتید راهنما تاکید کرد.

دکتر حسینی نیز از تلاش‌های اساتید در کسب رتبه‌های برتر المپیادی در سال گذشته تقدیر و  در خصوص تصویب و اجرایی نمودن شیوه‌نامه شناسایی و توانمندسازی دانشجویان برتر و نیز آیین نامه مسابقات دانش‌آموزی و دانشجویی که سبب شناسایی و پررش مناسب‌تر استعدادها می‌شود، سخن گفت.

در ادامه اساتید راهنما به بیان پیشنهادات و نظرات خود در خصوص دانشجویان مستعد پرداختند که  می‌توان به لزوم ایجاد انگیزه کافی برای آمادگی مناسب دانشجویان جهت شرکت در المپیادها، جشنواره‌ها و مسابقات، برقراری ارتباط بیشتر با بنیاد ملی نخبگان جهت حمایت از دانشجویان برتر، تأکید بر مباحث مرتبط با المپیاد در سرفصل‌های دروس ، برگزاری کارگاه آموزشی استعدادیابی برای اساتید راهنما و افزایش تسهیلات خصوصاً در بخش اشتغال برای دانشجویان استعداد درخشان اشاره کرد.

در پایان جلسه از دکتر فاطمه طاهرپور استادراهنمای پردیس علوم رفتاری، دکتر نسیم نصرآبادی استاد راهنمای پردیس علوم پایه، دکتر عباس واعظ زاده استاد راهنمای دانشکده ادبیات و علوم علوم انسانی و نیز دکتر روح‌الله خانی استاد راهنمای پردیس علوم پایه که دانشجویان آنها موفق به کسب رتبه‌های برتر در بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در سال 1398 شدند، تقدیر به عمل آمد.

 

آخرین ویرایش۲۷ آبان ۱۳۹۸